Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 når vi er gift kan jeg automatisk begynne å kalde meg etternavnet til mannen min? Eller må jeg sende inn skjema først så det er i orden. må jeg vente med å endre navn på førerkort og pass og div... eller kan jeg gjøre det om nå??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 har søkt,men tenkte på i mellomtiden til jeg har fått det bekrefta ...
aloha83 Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Du kan ikke endre navn på førerkort, pass osv før endringen er registrert i folkeregisteret. Det kan ta noen uker(både politiet og vegvesenet søker deg opp i databasen ved endring), i mellomtiden må du isåfall ha med deg bekreftelsen på navnendringen når du skal ha nytt pass, førerkort ol. Men det er vel ingenting i veien for at du kan bruke det muntlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå