Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Syns å huske det sto noe om det her inne, at noen kan få leddgikt-liknende smerter når man ammer. Jeg er så stiv i kroppen enda, og nå er det 7,5 mnd siden jeg fikk jenta. Noen som vet mer om dette, eller som har liknende plager?
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Ingen som har blitt stivere i ledd etter at dere begynte å amme?
Babyønske �� Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg er også stokk stiv. Spesielt om morgenen. Og hvis jeg setter/legger meg på gulvet for å leke med mini, er det så vidt jeg kommer meg opp igjen. Jeg har også lest her inne at noen hadde nevnt det for legen sin, som sa det kunne være hormonelt betinget revmatisme. Ellers var det vel en lignende tråd her for ikke lenge siden der det var flere som sa de var stive og støle i lang tid etter fødsel.
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Høres beroligende ut, hehe Vi får håpe at 90-års følelsen går bort for oss begge
lana<3 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Prolaktin hormonet er det som gjør at du kan produsere melk, og hvis det er høyt som det bør være når du ammer, kan musklene være noe stive og vonde og dermed gi smerter. Jeg gikk på tabletter som førhøyet prolaktin nivået og på bivirkninger sto det om dette... Skal google og se om jeg finner det for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå