moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Bf ukespendler altså. Han kommer hjem sent torsdag og henter barna midt på dagen på fredag, i sine helger. Det er ikke akkurat som om han står tidlig opp, forter seg og kommer ned for å få se og hente dem. Nå har han fri noen ekstra dager etter ferien, og jeg har spurt om han vil ha barna en ettermiddag etter bhg, han gidder ikke svare en gang. Blir litt skuffet. Burde jeg spørre igjen? Evnt ringe? Eller bare la det være hans tap? Og bruke det som argument når jeg en gang kommer til å flytte lenger bort herfra?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 du kan sette deg ned å prate med han om hva han ønsker å være for barna sine. personlig så gidder ikke jeg sånt. voksene mennesker får selv si i fra om de ønsker å være sammen barna sine ut over avtallen. for spør man ikke slipper man å bli skuffet. om han ser barna sine anden ver helg så kan du jo flytte temlig langt før det går ut over samvær
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Ja han var veldig redd for at jeg skulle flytte langt, sa han til megleren. Og han sa at han ville ha dem mer om jeg skulle flytte et stykke bort. Det er snakk om 1 1/2 time med bil, og ligger på veien dit han veldig ofte skal når han skal på jobb. Han har enda ikke svart om han vil ha barna, jeg spurte igår. Jeg tror ikke jeg kommer til å spør igjen. Hører jeg ikke noe så er det hans tap. Men det blir tatt med i avgjørelsen om jeg skal flytte, og det blir jo ikke til hans fordel. At han gidder å lage så sur steming da! =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå