Gå til innhold

Fjerner dere nesehårene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall: Hvordan??

 

Syntes det gjør så vondt med pinsett... Huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg lar dem vokse helt sånn naturlig og vilt, og om sommeren danderer jeg dem over brystvortene på stranda. Helt uimotståelig faktisk!

Neste år tenkte jeg å flette dem sammen med kjønnshårene på lårene!

Skrevet

Nei, jeg fjerner de ikke. De er der for en grunn, for å samle skitt og støv. Dessuten har jeg ikke så mye neseår, det er nok bare jeg som ser dem, og de er helt lyse.

Skrevet

Nei de viser ikke med mindre jeg stapper nesen nesten helt opp i speilet. Evnt opp i øyene til en annen person.

 

Som en annen skriver, de er der av en grunn.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...