Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 I kapsel. Jeg kjøpte dette på nett. Og er spent på om det vil øke forbrenningen. Noen som har erfaring??
Gjest Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Når jeg brukte det så funket det helt fint. Gå mye tur i tillegg og drikk vann, så skal du se du får en knallstart ;p Hvis du er gravid bør du ikke ta de. Jeg fikk skikkelige smerter av de da, var sånn jeg fant ut at jeg var gravid... Men hvordan funker de sammen med amming? Det lurer jeg på for min del etter hvert...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Da er du blitt lurt. Eplecidereddik kan ikke øke forbrenningen:) da hadde nok legestanden verden over anbefalt det. Det den gjør er å gjøre slik at maten "gjærer" i magesekken. Det kan føles ut som om du blir sulten oftere fordi prosessen i magesekken går fortere. Næring fra maten tas opp i tamene, ikke i magesekken. Så det vil ikke ha noen slankende effekt. Utenom kanskje placebo. Du kan dessuten kjøpe flytende eplecidereddik til en brøkdel av prisen i butikken. En teskje blandet i et glass vann gjør samme nytten. Det skal visst ha en gunstig effekt på uren hud. Kan jo prøves.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 åå håper de hjelper litt hvertfall.. jeg er ikke gravid eller ammende..
Gjest Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Funket godt på meg ihvertfall, og det var uten å legge om kostholdet den døyt.. Men men, folk reagerer vel kanskje forskjellig også ;-P
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Det er vanndrivende. Derfor en går ned i vekt. Har ingenting med forbrenning å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Hvis det en vanndrivende kan jeg da bruke litt eddik i vann for å ikke bli hoven i beina? nå i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Det stemmer vel at man går ned i vekt av dette, selvom det ike er forbrennende???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Jeg tok det for mange år siden da jeg skulle slanke meg. Ikke kapsler, men selve eddiken. Drakk det, tror det var 1 del eddik til 4 eller 5 deler med vann en halvtime før hvert måltid, og gjorde at jeg ble veldig mett veldig fort. Det øker ikke forbrenningen, men fungerer fint om du har en lei tendens til å forsyne deg litt for mye:) Fungerte finfint det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå