Gjest Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Sitter her med en ukes gammel gutt, resultat av 3 års prøving med hormoner og sprøyter og barnebarnmas fra svigers og skuffelser og nedtur på nedtur og you name it. Etter et frysforsøk i fjor høst svarte Riksen på telefon at joda, jeg hadde fått full klaff denne gangen og var gravid! Den beskjeden var nesten like uvirkelig som når jeg nå ser på sønnen min som ligger her ved siden av meg. Det føltes så umulig når jeg var oppi prosessen, og det vet jeg mange av dere også føler. "Det har jo ikke gått alle de andre gangene, så hvorfor skal det gå denne gangen?" Men fatt mot! Plutselig, uten noen forståelig grunn, sitter det som det skal. For en del vil det jo desverre ikke klaffe, så man må kjenne etter hvor lenge man ønsker å prøve. Selv var jeg i ferd med å gi opp psykisk og fysisk, men takker meg selv og mannen min som holdt ut. For oss gikk det til slutt, og jeg håper så inderlig at så mange som mulig av dere opplever å få barn. Når man selv har fått et prøverørsbarn vet man hvordan det er å befinne seg i deres sko. God klem
melina, glad mamma Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Gratulerer så masse med gutten, Martings!!!! Så utrolig bra at dere fikk han til slutt. Tror det gir håp til mange å få lese om at det lykkes etter så mange års forsøk ) Vi har også opplevd det samme. Fikk to nydelige små jenter for tre uker siden etter mange års forsøk og 9 aborter. Ga opp i 2004, gikk for adopsjon og fikk en herlig sønn. Men ønsket å bruke frys-eggene vi hadde, og denne gangen satt det!!! Og dobbel glede ble det også. Så vi som slet i 7 år før vi ble foreldre, har nå fått 3 barn på 1 1/2 år ) Det er jo en solskinnshistorie det også. Kos dere masse masse med gutten deres. Det er så utrolig å få oppleve det å få et barn. Og måtte mange her inne få oppleve det samme som deg og meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå