Gå til innhold

Kaller på overtidsjentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere på overtid her?

Har vært stille på overtidsfronten ett par dager.. :)

Jeg er 3 dager over termin nå og formen er sånn ca laber. Huff, gikk en uke over med førstemann og hadde nok virkelig håpet at hun her kunne komme litt før:) menmen.. ikke andre tegn til fremgang enn litt murringer om nettene!

Gleder meg slik til å kjenne at riene begynner! Gleder meg så veldig til å få den lille i armene.. Også er jeg såååå spent på hvordag hun ser ut!!! :)

Kom ut, kom ut, kom ut til mamman din:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på overtid, kun 1 dag, men det er nok:) Begynner å bli veldig lei av å være stor og tung, i tillegg med bekkenløsning er dette noe dritt..

Men men trøster meg med at det ikke er så alt for lenge igjen, håper lillegutt har tenkt seg ut snart :)

Skrevet

Er 7 dager over, men i dag morges begynte det endelig å skje ting! :) Slimproppen gikk på torsdag, og jeg våknet i dag av jevne tak i magen og hadde tegningsblødning.. Gått med små rier i hele dag, dabber litt av i perioder, men holder seg jevne ellers.. Hadde 1 cm igjen til jeg var utflatet i formiddag, så er spent på å se hva natta og morgendagen bringer! Kanskje denne babyen endelig vil ut? :)

Skrevet

Hallo! 5 dager over her! Som forventa, da jeg gikk 13 dager over sist. Bare at denne gangen er det flere og sterke kynnere. Hadde 2cm åpning på terminen sist onsdag, så håper at det skjer noe snart. Begynner å kjede meg litt om dagen...

Skrevet

Seks dager over nå... ikke sovet siden halv tre i natt. Føler meg ganske fin form, nesten beruset ;) hihi. Utrolig trøtt, sikkert, men er i min egen verden.

Har hatt rier siden i natt, regelmessige, men ikke skjedd noe mer. Ikke blir de borte og ikke tar de av. Men, prøvd dette noen ganger, så jeg vet jeg ikke er den kjappeste til å komme ordentlig i gang. Om vannet går, slik som sist, kan det ta av, men nå er det bare småvondt/vondt foran i magen og slik går jeg rundt...

Driver med barnehage innkjøring med minstemor disse dager (går strålende) så om alt starter onsdag kveld er det best ;)

Men skal jeg være helt ærlig, skulle jeg gjerne hatt litt fart i dette nå og født i natt. Blir helt utmattet av å gå sånn i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...