Gå til innhold

skitneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vasket klær her i huset, det er liksom min jobb. Jeg hadde ikke følt meg konfortabel med at sambo skulle overta den jobben, det er liksom noe med at jeg ikke ønsker at han skal vaske/se mitt skitne undertøy og sånn:S...jeg "gjemmer" liksom bort de skitne trusene mine langt ned i skitnetøyskurven så han ikke skal se dem. Til tross for at vi har vært sammen i mange år så har jeg grenser på en måte, det er ting som blir litt for privat uansett...vil jo være sexy for han og ta meg best mulig ut på alle måter:)..det er jo derfor jeg går på do ALENE og driter også, hadde ikke villa hatt han der inne sammen med meg da,hehe.

Poenget er at han er fullstendig klar over at jeg ikke ønsker han til å vaske mine klær, har forklart at jeg vil vaske undertøteet mitt selv for noe annet føler jeg meg ikke konfortabel med. Alikavel har han i dag vasket klær, han skulle teste tørketrommelen...han tørket to våte vasker med klær og etter det måtte han selfølgelig begynne å rote nedi skitnetøyskurven etter mer, han var så jævlig klar over at jeg kom til å bli forbanna men gjorde det uansett. Det første jeg finner når jeg kikker inn på badet er jo en enorm og skitten bestemortruse liggende øverst oppå alle skitneklærne , mitt i glaninga på han.

grrrrrrrrr....føler det er respektløst.... føler at han roter rundt i mitt mest private. Noen som forstår hvordan jeg føler det? klarer ikke å syns at det er greit.

Føler bare det er respektløst:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, du virker jo som en skarp kniv i skuffen. Ikke akkurat! Mye dumme folk. Voks opp du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...