moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Det er en video som skal få folk til å ha øyene på veien og ikke sende sms eller fikle med stereo, gps el. Den gir skikkelig inntrykk. Den var ekkel å se. Men det er jo poenget også da =/ http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/sjokkvideo-mot-sms-bak-rattet-2861347.html
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Ja, er 2 av vennene mine som har lagt den ut på facebook. Er skremmende ja, og jeg tror nok at jeg kommer til å slutte med å sende sms når jeg kjører.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Off den var grusom.. helt forferdelig. Eg måtte nesten snu meg vekk, særlig når dei viste den babyen. Men det var en veldig god video sånn sett. Kunne jo vært virkelig!! Får folk til å tenke!! Burde vært vist til alle som kjører bil.
Lene~mor til tre Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Huff ja den videoen er grusom, men er en viktig tankevekker.
Ranveig R Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Ja. Skummel filmsnutt, men bra tankevekkar. Hadde ikkje gjort meg noko om dei hadde vist den på fjernsyn her til lands og. Berre på kveldstid sjølvsagt, trur ikkje det er noko for småungane å sjå...
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2009 De burde vist slike filmer på teorikurs syns jeg. Gitt ungdommene idag og evnt andre en ide om hvor farlig det er. Det er ikke bare farlig for den som gjør slik, er uoppmerksom et øyeblikk, det er farlig for dem som er rundt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå