moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg vasker dem først og så får de som regel dusje litt alene. De får dusje max 30 min alene. Da har de en liten balje med noen leker, småbåter og svamper inni dusjen. Men da har de bare litt vann rennende, ikke full stråle. Og de får ikke dusje så lenge om alle skal dusje etterhverandre.
Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Akkurat så lenge de har lyst og med så stort vannforbruk de måtte føle for, om vi ikke har tørkesommer. Det pleier sjelden å være mer 10-12 minutter. Skulle de føle behov for 15 en dag, helt OK. Vi har 300 L varmtvannstank så vi skal klare en del.... Gutter på snart 8 og 12 år bruker jo dusjen som dusj, ikke som "lekestue". Og de bruker den tross alt ikke mer enn to, kanskje tre dager pr uke. Mye kjekkere å vaske seg i vasken på rommet Da guttene var små var dette et ikke-problem. Da hadde vi nemlig ikke dusj, bare badekar. Av den eldgamle typen med to kraner og null dusj. Dusj fikk vi da guttene var 5 og 9 år. Da var leking i dusjen ikke så aktuelt mer.
Sara Rompompei Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Her får de dusje til det blir kaldt om de vil. Vel og merke om det ikke er flere som skal dusje den dagen, så dette skjer helst på kveldstid. Mellombror ELSKER å stå i dusjen og bare la det renne.... da løper tiden fortere enn svint hehe. Og den lille luksusen skal han så gjerne få ha, så lenge JEG får varmtvann når jeg skal dusje ;o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 max 15 min, for det er alltid flere som skal dusje....
Agehya Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Lillesøster er det jeg som dusjer, så da er det jo fort gjort. Tar faktisk lengre tid for å overtale henne til å gå i dusjen. Storesøster kan stå i dusjen i 15 min, komme ut, tørke seg og innse at hun har glemt å vaske seg. Distre? En smule....
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 Ha ha 15 nye min da eller? =D Overtale dem til å gå i dusjen? Jeg utsetter å ta lillebror ut så lenge som overhodet mulig (han leker med det vannet som er i baljen når jeg skruer av vannet) fordi han blir illsint he he =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå