Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Kort fortalt har hun de siste 2,5 ukene hatt feber uten at hun har vert syk. med ikke vert syk spå mener jeg at allmenntilstanden ikke er påvirket. hun spiser som normalt, er våken, like aktiv osv.... feberen har vert på 37,7-38,3 hver dag, innimellom på dagen er tempen så og si ok. I dag ringte jeg til legen for å sjekke hva dte kunne være jeg tok med meg en urin prøve for å utelukke at det feks kunne være UVI. De sjekket den. Der hadde hun utslag på proteiner og glukose. Videre sjekket han henne i ører, lyttet på henne, spurte om diverse ting. alt var fint. han bestemmte seg for at hun skulle ta noen prøver. Hun fikk ett stikk i fingen og sjekket crp (som var fin) og gklukose der også. Glukosen var på 6,3, altså litt forhøyet. Leah hadde spist LITT sjive med skinke ost for hun tok denne prøven (men ikke urin prøven). Nå må hun tilbake på fredag å ta nye prøver fastende evt prøve å finne ut hva dte kan være. Urinen hennes ble sendt inn for sjekk. Blir litt bekymret jeg: noen som har vert borti lignende?? Målt tempen hennes i dag også, den ligger på 37,9
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei. Jeg har ikke vært borti lignende, men ønsker datteren din masse god bedring og håper de vil finne ut av det. Har selv ei på 2,5 år og det er fælt å ikke vite hva som feiler de små. Lykke til! Godt dere får hjelp og oppfølging. Sender en stor klem!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Takk skal du ha. er ikke noe kjekkt nei. hun har vert mye syk siden hun ble født, men da har vi alltid sjønnt hva det har vert. denne gangen sjønner jeg virkelig ikke noe. Håper det viser seg å være noe helt ufarlig
DK+2 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Håper de finner ut av hva det er, er og mor til en på snart 2,5 år, og det er fælt når de er syke, spesielt om man ikke vet hva det er.. lykke til, det ordner seg sikkert! Du får oppdatere oss her inne senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå