Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Kan være snill å hjelpe en som ikke klarer å finne Nøffemors humor med begge hendene? Hvor ligger humoren i 100 innlegg om oppkast og kviseklemming???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 ja takk, dette lurer jeg også på! Den dama er pokker meg så irriterende at JEG blir kvalm og vil kaste opp... Ønsker nøffa ei hel uke med både kraftig omgangssyke og svineinfluensa på en gang. Hvis hun ikke har fått det allerede da ^^
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hvorfor spør du pa te ti ca om dette? Er hun nøffa? Har jeg gått glipp av noe..?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg spør Pa Te Ti Ca fordi hun i en tråd påstår at Nøffemor kun farer med humor. Vel, jeg finner ikke humoren i Nøffemors innlegg, og spør derfor om PaTe Ti Ca vil være så snill å belyse den for meg. HI
Kongeørna Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Herregud, humor er da så mangt! Jeg har også ledd av nøffemor sine utredninger om fett hår og hårsløyfe. Det må da være en enkel sak å skjønne at vi ler av forskjellige ting? Styr for all del unna nøffemor sine innlegg hvis du ikke vil lese de, da. Hun skriver under andre nick også, såvidt jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Jeg ler hysterisk av nøffemors innlegg;) Blir kjempefornøyd når jeg oppdager et nytt innlegg fra nøffemor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå