Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei og håpp jenter.. Nå gleder jeg meg masse til fredag... Jeg har ett barn fra før og når vi ventet henne tok vi før og etterbiler av familien. Altså med mage(før) og med Baby (etter) Vi har også hund så han var jo en selvfølge sammen med meg og min samboer. Det ble faktistk bare ca 2-3 uker fra hverandre. Det pryder veggene våre... Det kostet litt, men har aldri angret. Jenta vår spør ofte om bildene og lurer fælt på hvordan hun kunne være inni dær. Og det var jo en proff fotograf så bildene er vanvittig kule. På fredag reiser vi alle 4 (5 med magen da) til fotograf på nytt for å ta nye "før" bilder av familien.. Jeg, samboer, jenta vår (2,5 år) og hunden vår, ja og så magen da hihi Har hatt litt smerter i det siste så håper at den lille (vet ikke kjønn) holder seg inne litt til...... Så har jeg en en avtale om at jeg får ny foto time rett etter fødsel ( skal bare ringe) Ville bare fortelle litt (glad nyheter) da, og kanskje det er noen andre som gjør dette....... Hilsen Tone
AngryBird Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Så kult:) Hadde ikke både jeg og min samboer vært ekstremt ufotogene så hadde det vært kult og gjort det samma;)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Så artig=) Vurderer selv å ta noen gravidbilder, men må vell gjøre det snart da terminen nærmer seg med stormskritt. Lykke til på fredag=)
☆chiquita☆ Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Vi skal gjøre det i morra vi. Meg,min mann, sønnen vår på 3 og den STORE magen min. Er spent på åssen det blir. Føler meg jo fryktelig stor om dagen,men tror jeg vil angre hvis ikke. Lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Så koselig! Blir sikkert kjempefine bilder av dere alle. Kos dåkke!
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 Artig at det er flere som også gjør dette... Vi er vel ikke akkurat fotomodeller men bildene ble både bra og artige... Legger ut et av bildene på fotoboken min Hva synes dere?? Nå håper jeg bare at jeg ikke føder før det, ikke at jeg har noen planer om det men man vet jo aldri hihi
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Jeg tok slikt bilde sist jeg var gravid, med bare meg i undertøy. Det ble julegave til pappaen, i samme ramme hadde jeg tatt bilde av datteren vår (på julaften) Etter fødselen tok vi familiebilde. Mannen min viste ikke om at jeg hadde vært der da min permisjon startet. Da jeg var gravid sist hadde Fame og bladet GRAVID tilbud til gravide. Vår datter (som nå er 21 mnd) og jeg skal ta samme type bilde som jeg tok, når jeg går ut i perm. midt i september. Vi tar nok et familiebilde av alle 4 også tenker jeg.
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2009 Hei igjen Nå håper jeg virkelig at ikke ting og tang startet før tiden... Har hatt noen utenomvanlige smerter og håper at det ikke betyr noe. Hadde vært kjekt å få fotograferingen i boks.. Ting skjer jo når det skjer... Føler at jeg kanskje har satt denne avtalen noe nært termindatoen. Krysser fingrene Ha en ellers fin kveld hilsen tone
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 Du også? Jeg sitter her og tar tiden på noen vondter som kommer og går, men er uregelmessige, så er ikke rier. Sikkert bare sånne maserier. Men jeg synes det er kjekt å kjenne at kroppen forbereder seg :-) Håper du rekker fotograferingen da! Så kan du føde rett etterpå ;-)
Karolinemora Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 hei jeg tok også slike bilder, men i uke 34 noe jeg er kjempeglad for nå, siden formen blir verre og værre for hver dag. Jeg tok bildene alene (sammen med magen) da samboeren min er sjømann og ute til jeg er i uke 38. Vi er jo ikke sikker på om han rekker hjem i tide, så derfor er det jo litt morsomt at han får se meg gravid på slutten likevel Vi har også planlagt å ta bilde etter fødselen, men da blir det både meg, barnet og samboeren min. tenkte å lage et slikt kombinasjonsbilde av et før og et etter bilde. det skal vi forstørre å henge på soverommet (siden jeg var toppløs, passer det ikke akkurat inn på stua)
Heidi <3 Skrevet 19. august 2009 #11 Skrevet 19. august 2009 hei Tone 77,Bergen,030909,fødeklar.. jeg får ikke til at se bildet du snakket om.. får ikke til at se noe album egentlig.. hadde vert så koselig å se de, hørtes ut som de var kjempe fine=) vi har også tatt noen bilder av magen og meg, men mannen min som har tatt dem da.. svart/hvit, syntes selv de ble fine.. artig med noe som er lidt mere spesielt enn vanlige bilder..
Gjest Skrevet 20. august 2009 #12 Skrevet 20. august 2009 Jeg klarte heller ikke å se bildet ditt. Har selv tatt mange bilder hos fotograf og la ut noen på siden min Utrolig koselig å ha av samboeren, magen og meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå