Gå til innhold

Februarbaby- hvilken vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på voksi pose Svart/beige er det den alle bruker eller hvordan er emmaljunga sin?! Trenger vel en vognpose en mnd og to da regner jeg med?! Førstegangs så ikke helt peiling. Handlet litt klær idag, allerede...hehe, er vel fortidlig, men er så gøy å gjøre forberedelser. Hva med dere!? Nye emmaljunga katalogen er i butikken også:) Tror vi allerede har bestemt vogn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvor mange uker er du ? Jeg har også februar. hadde det med 1, mann også. Brukte voksi på han til jeg byttet til lammeskinn pose :) Mest fornøyd med voksi så blir det denne gangen også :)

Skrevet

Jeg vet det går ann å få tak en en pose hvor du kan ta av toppen på. Kjekt når babyen skal sove inne eller man er i butikker osv. Jeg skal ha en sånn til nr 2 nå. Når det ikke er så kaldt kan man fortsatt bruke posen, men bare ta av toppen. Tror det er lammeskinn inni posen.

Tror man får kjøpt den på babykos :)

Skrevet

Ok, takk for tips...Har termin 19 feb,dere da? så blir vel bare til at jeg bruker posen et par mnd i første omgang. Men så kan man jo ha den til barnet er 3-4år ser jeg. Kan voksi posen tas toppen av, Hvorfor skiftet du til lammeskinn? Har dere begynt å handle inn noe da!?

Håper februar blir en fin måned å få baby på, går mot lysere tider, så har tro på det:) Forresten forslag til hvor jeg kan kjøpe madrass til vugge etter spesialmål?

Skrevet

Jeg byttet fordi jeg hadde lånt voksi posen ;) Voksi posen kan knytes ut så den blir som et teppe :) Veldig kjekt :)

Jeg har også termin 19, feb. Men jordmor tror jeg er lenger etter hun kjente på magen min så skal bli spennende på ultralyd :)

Skrevet

Vi lånte en voksipose (klassisk) til førstemann som kom i januar (kom litt for tidlig så vi hadde ikke fått handlet inn). Likte ikke voksiposen i det heletatt. Det ble alt for digert og klumpete til en liten baby. Kanskje jeg hadde likt den til en 1-åring. Kjøpte teutonia lammeskinnspose isteden. Ble veldig fornøyd med den. Kunne ta av lokket og bruke den som sitte-underlag på vår/høst.

Nå har det kommet mange flotte kombi-poser med lammeskinn og dun, tror jeg ville ha satset på en av dem. Eller den nye typen voksipose (urban?)

Skrevet

Jeg kjøpte rimelige vognpose på happyland i sverige til 1.mann - tror jeg ga ca 300 for den. Hun kom i agust og brukte da denne posen hele vinteren. Den passet også i bilstolen, slik at jeg kunne løfte henne rett fra den til vognen. God og varm med fleecefor. Håper å få tak i lignende nå, da jeg solgte den forrige med vogn og tilbehør (dumme lille meg):)

Jeg kjøpte voksipose da hun ble 1 år.

Det er ikke nødvendig å bruke tusenvis av kroner på babyutstyr, vi har råd til det, men velger å se etter litt rimeligere alternativer:)

Har termin 12.02.10:)

Skrevet

Ps, da jeg gikk inn på babykos for å se på vognposen, så jeg at det er de samme posene som jeg hadde. De heter helårsposer, men var ca dobbelt så dyre her som i sverige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...