Gå til innhold

Vann i kroppen og nerver i klem...


Hormonella

Anbefalte innlegg

Jeg har fått endel vann i kroppen, og pga dette ligger nervene i armer og hender i klem. Fingertuppene er konstant dovne, og jeg kan ikke gjøre særlig mye. Har blitt sykemeldt 100% pga dette. Noen andre som har det slik? Jeg begynner å bli litt bekymret, for jeg synes det bare blir verre og verre. Skal heldigvis på ny ul i morgen på Bærum, så da skal jeg høre med jordmor om det er noe som kan gjøres. Men det er ganske guffent å være så nummen hele tiden. Hører gjerne fra andre som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik en stund.. Men ikke så ille som deg høres det ut. Det heter Carpal Tunnel Syndrome. Det som hjelper er å ikke spise salt, drikke en del vanndrivende (te, cola), men selvfølgelig ikke mer enn det Mattilsynet anbefaler. Drikke lite på kvelden og mye på morgenen. Og ligge med bena høyt og løfte hendene mot taket hver morgen og ellers når du blir plaget. Dette hjalp for meg.

 

Akupunktur er visst også veldig effektivt og lite krevende. Ei lita nål i hånden én gang i uken hørte jeg...

Ellers har jeg hørt om både en skinne som hjelper, samt operasjon.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ofte med bena høyere enn magen, så bena er ikke det verste. Men jeg skal prøve å drikke mindre om kvelden og heller desto mer om morgenen. Vanskelig siden jeg er veldig tørst stort sett hele tiden. Akupunktur har jeg tenkt litt på faktisk. Spurte på Bærum i dag, men hun sa det ikke er så mye å gjøre med. Bare holde ut :-) Så da får jeg holde hendene ned langs siden, ta pauser og gjøre det beste ut av det. Bare åtte uker igjen til termin nå, så det skal vel gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...