Gå til innhold

dere med 3 søte, hvor stor er overgangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å vurderer opp og ned og i mente om vi skal prøve oss på nr 3:D har to nydelige gutter på 7 og 3 og skal vi ha en/ei til syns jeg det bør skje snart..... har veeeeldig lyst på ei jente da.... hehe men det er jo ikke opp til meg å bestemme. syns livet er veldig greit med to også, en i hver hånd og plass til alle i bilen.... kommer fra ferietur og har jo sett en del familer med 3 og 4 og 5 barn på tur og tenkt at jammen er jeg glad vi "bare" har 2...... men er det så mye mer jobb med 3 da? Har nok av plass her vi bor så det er ikke det det står på..... hm.... kanskje en bare får kjøre på så får det som skjer skje.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var overgangen fra en til to større enn fra to til tre. Nå tenker jeg mer i startfasen - hvor slitsomt det var og slikt. Er litt tettere mine da, men knapt to og drøyt to år mellom. Mye slit når nr to kom med en storesøster som krevde mye. Når nr tre kom hadde de to eldste mye lag i hverandre og det ble mer kos :)

Skrevet

Vi vurderer akkurat det samme som deg... :) Tror egentlig vi prøver. hehe... Har så lyst på en til! Blir jo ikke såå stor overgang som fra 1 til 2. Tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...