Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Noen gode forslag? Helst ikke Angelica som jeg har forstått er fra en bokserie der en person har dette navnet. Siden navnet er så kort vil jeg gjerne ha et mellomnavn som både passer til navnet, men likevel er en litt motsetning til et så sterkt navn. Håper noen har noen gode ideer her de kan dele :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 hva heter kvinnene i din familie? ta navnet til noen av de som mellom navn. blir en fin oppkallelse. hvis ingen av de passer kan du jo gjøre om litt på navnene??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Det var egentlig en god ide, men tror ikke det er noen som egner seg. Er enten veldig spesielle navn, eller passer ikke til Sol i våre familier. Ikke av de jeg kommer på i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Sol Andrea Sol Annea Sol Madina Sol Camilla Sol Miranda Sol Marielle Sol Erica Sol Malene Sol Isabelle Sol Michaela Sol Linnea Sol Aliyah Sol Anine Sol Nikita Sol Athina
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Vet om en Sol Victoria og synes det er så fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå