Gå til innhold

Noen flere som venter tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 13 uker på vei med toeggede tvillinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! SÅÅÅÅ GØY!! Jeg tror ikke det er to i magen min..men jeg skal på UL i morgen så vi vet jo ikke... Hvordan fant du ut at du skulle ha to? Er SF-målet ditt større allerede; kanskje dumt spørsmål.. Jeg er 13 eller 17 uker på vei, det skal jeg få svar på i morgen.. Hvordan er formen?

Skrevet

Yups, jeg - og mange andre inne på Tvillingforumet :-)

Skrevet

Tusen takk. Åh, det blir spennende med ul i morgen :) Fant ut det var tvillinger på ul i uke 7. Har hatt så mange SA, også var det en misstanke om EXU, derav den tidlige ultralyden. Vat ikke SF-målet, men livmora er godt over skambeinet, (kom over allerede i uke 9-10) toppen er nesten oppe ved navlen. Formen har vært helt forferdelig, utrolig kvalm, og mye sengeliggende. HELT annerledes enn mitt første svangerskap. Heldigvis mye bedre nå ;)

Ønsker deg MASSE lykke til i morgen, regner med du poster en oppdatering om hva dere finner ut :)

Skrevet

Jeg og venter tvillinger! Oppdater oss på tvillingforumet! :-D

Skrevet

Hei:) Jeg venter også toeggede tvillinger - er 13+2. Etter tre IVF klaffet naturmetoden for oss, så vi er veldig heldige. Trengte bare en liten pergokur så satt den! Deilig etter tre års prøving.

Som deg har jeg vært i elendig form og er ikke god enda. Er så lei...

Idag fikk jeg aktiv sykemelding, og det skal bli godt å styre dagene litt selv, selv om jeg tror det blir vanskelig å gå hjem fra jobb når det er mye å gjøre (samvittigheten gnager når man vet de andre på jobb får min del jobben...). Men vi får se om sykemeldingen hjelper. Merker formen blir ekstra ille etter en tung arbeidsdag. Har begynt å kjenne bekkenløsningssymptomer også.

Men det er jo ekstra byrde for kroppen å ha to i magen, så ikke så rart man er mer dårlig og uvel enn de med én. Lykke til:)

Skrevet

Jepp, her ventes det også tvillinger. To-eggede tvillinger faktisk. Dette oppdaget vi etter at jeg fikk en spontan blødning i uke 11 og fikk da en tidlig ultralyd. Der oppdaget de to små nurk som stortriveds=)

Formen har også her vært helt elendig helt fra dag 1 egentlig. Helt ulikt det forrige svangerskapet mitt. Da var jeg i fin form og jobbet til 7. månede. Denne gangen har jeg vært sykemeldt fra uke 9 og blir det resten av svangerskapet.

Skal på ordinær ultralyd om 3 uker og gleder meg noe sinsykt!!! Skal bli så godt å se de små nurkene igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...