Gjest Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg får 10 personer fra jobben på relativt uformell samling hjemme hos meg på fredag - hva skal jeg servere?? Er alene med 2 småbarn, så har begrenset med tid etter jobb på fredag til å kokkelere - det må være noe enkelt! Tar i mot alle tips med stoor takk!
CMH Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Tapas! Sleng noen småretter opp på bordet så folk får velge litt selv hva de vil ha. Taco. Enkelt og godt. Rundstykker med pålegg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 skjell du lager hvitsaus, tar oppi fiskepudding i biter og amrikansk grønnsksblanding og krydrere litt. putter skjell i ovnen og tar de ut etter 2 min og tar oppi "gryta" og drysser litt reker på toppen. som pynt om du vil kan du ha sitron og dill
Hellinor Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Hm... d hørtes ikke så godt ut ::, men mulig jeg tar feil, hehe :-) jeg ville servert pastasalat, kan lages på forhånd og er kjapt gjort, og noe de fleste liker :-) Denne er kjempegod: http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Salat/Kremet-pastasalat Server meg godt brød og smør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå