Gå til innhold

Konstante maserier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor merket det i dag selv, men hun klarte å få magen til å slippe en liten stund. Men så begynte riene igjen med en gang rette etterpå.

Hennes tips var å slappe av og badekar, men jeg kan jo ikke sitte der døgnet rundt og nå har det var i 1,5 døgn.

Håper dette fører til noe mer snart, for dette er veldig ubehagelig og kreftsugende (slitsomt) i lengden!! Gikk inn i 39. uke i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da!!! Jeg har ikke noe erfaring med dette selv, men hva med å ringe føden for å høre? Mulig de har noe tips å gi deg.

Sjekket JM åpningen din? Om hun ikke gjorde det så kanskje de kan gjøre det på føden, og eventuelt gi deg noe for å få slappe av litt.

Skrevet

Ikke gøy.

Har ikke erfaring med dette selv, men prøv med en skikkelig runde i køya i kveld. Og stimulering av brystvortene skal også hjelpe på. Bare å hive seg rundt...

Lykke til, og håper noe skjer snart.

Skrevet

Nei, hun sjekket ingenting. Men jeg påpekte at det er vanskelig å slappe av sånn som det er nå. Hun satt opp ny time neste uke, men ba meg ringe om det var noe.

Vedvarer dette utover ettermiddagen/kvelden får jeg ringe føden....kan ikke være bra å gå med dette i dagesvis hvis jeg skal ha igjen noen krefter til fødsel. Babys er godt festet og stor så alt ligger klart. Men magen er konstant i spenn:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...