Tweak Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Har liksom bare tenkt på det som en dato i det fjerne, men nå er det i morgen! Er så spent! Dersom alt er bra, så blir det nok å feire med å kjøpe en liten ting :-)
NostraStoria Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Gled deg!! Det er kjempekjekt å se babyen ligge og sprelle der inne Jeg var på UL forrige fredag, fikk handlet babyklær i dag, så utrolig koselig!! Har du noen følelse ang kjønn? Jeg var så sikker på at jeg skulle ha jente - tok veldig feil, hehe. Lykke til i morgen!
Tweak Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Det er så lett å si "han" om babyen, mest sannsynlig fordi ordet er hankjønn og det i allefall ikke passer å si "den" eller "det"! Men noen følelse på kjønn har jeg nok egentlig ikke... Så det blir spennende om babyen vil vise seg fram eller ikke! :-) Vi så babyen sist gang ved 13 uker, men det var bare en kjapp titt og med et gammelt ul-apparat. Har hørt at de har mye bedre apparat på ul-avdelingen!
baby82 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg også!! Jeg gleeder meg helt enormt jeg også til å se den tynne lille beibien vår som spreller febrilsk:) Jeg skal se om jeg er i uke 17 (som jeg tror )eller bare i uke 13 (som legen tror). Jeg frykter at legen har rett, jeg skal ikke på min ordinære UL før i midten av sept i uke21. Fortell hvordan det gikk etterpå! Ønsker du vite kjønn?
Lillevenn33 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg skal også på UL i morgen. Har veldig guttefølelse. Har forresten også en MA bak meg, så da er det ekstra stas å komme til denne milepælen Jeg oppdaterer hvis du gjør det!
Gumman :-) Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Jeg var på UL i dag jeg, og det var helt fantastisk. Følelsen på gutt stemte, var ingen tvil. Og som forventet sprellet han rundt og skapte litt hodebry for jordmora som prøvde å få riktige mål (jeg har allerede kjente han i flere uker og han ligger aldri i ro når jeg legger meg på ryggen). Pappan satt bare og smilte bredt og med en tåre i øyekroken helt fra bildet kom opp på skjermen. Krysser fingrene for at du for en like herlig opplevelse som vi hadde i dag!
fiore Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Lykke til! ) Jeg skal også på UL i morgen! Ååååh, er så spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå