Mamma til to guttegull Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Idag er det 4 uker siden jeg hadde en utskrapning etter MA, og nå lurer jeg på om det finnes noen her som har blitt gravide før de har fått igjen menstruasjonen etter en MA ... Anyone?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei igjen... jeg har 2 venninner som mistet på samme tid 13+5. begge ble gravide uten mens. Altså, ble gravide etter 14 dgr etter utskraping. Jeg har selv tatt gravid-tester som ikke slo ut,men siste 2 dgr slår de svaaakt ut. Hadde eggl.forige helg,etter fasiten på testen, så ble den negativ igjen. Den slo ut positiv igjen igår, og det gjorde den sist jeg var gravid også. Er 4 uker siden utskraping til torsdag. Har du tatt test for å se om hcg er ute av kroppen? Håper ikke kroppen min lurer meg, at det plutselig er kommet rester av hcg. Har murring i mage og rygg+ halsbrann. Ikm skal i følge eggl. komme til lørdag. Så blir spennende å se. Klem
Gjest Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hei Jeg hadde en MA i desember..Og ble gravid igjen i februar. Jeg ville ha en mensen mellom.. Så vi var veldig heldige
lioness* Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Ja, jeg ble det. Er 16+6 i dag så jeg er veldig glad vi ikke ventet en syklus slik noen anbefaler.
Linnpija_88 Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde MA i November 08 og nå er det 3 uker til termin! Jeg hadde ingen mens imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå