AngryBird Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Tenkte plusslig på at det jeg gleder meg mest te når lille jenta kommer (etter det at jeg og min samboer får møte henne, såklart) er å ta henne med hjem og introdusere henne for bikkjene mine...... Har ikke tenkt så mye på det å vise henne fram til alle andre, men gleder meg villt te at voffsebarna mine skal få møte sin nye lillesøster... Blir gøy å se reaksjonene deres på den lille menneskevalpen:) Fler med litt rare tanker?
AngryBird Skrevet 17. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2009 Virkelig ingen andre enn meg som er litt ekstra rar om dan?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Er ikke bare du som er rar tenker jeg. Har ikke hunder, så jeg vet ikke hvordan det er evt, men har ei på 2,5 og hun gleder seg kjempemasse til å bli storesøster. Av og til kommer hun og klapper meg på magen og sier: "Jeg eeeeeelsker lillebror..." Lurer beldig på hvordan det blir når han kommer ut av magen, og om det er like stas da...
Minaw Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Nei det hørtes helt normalt ut for meg iallefall! Jeg har ikke hunder, men vi har 3 katter, og jeg er så utrolig nysgjerrig på hvordan de reagerer når det kommer enda en unge i huset..
81-Mamma<3<3 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg har hund! Ei labrador tispe som har vært "enebarn" i 4 1/2 år nå. Gleder meg til å vise frem babyen ja! Hun er veldig glad i barn - så tror de kommer til å bli gode venner!
AngryBird Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 Familie og venner vet jo åssen det er å ha baby i huset, men bikkjene aner jo ikke hva som skjer (eller gjør de det.....?). Derfor er jeg ekstra spent på åssen de vil takle å måtte dele oppmerksomheten med en liten, rosa menneskevalp. Den yngste bikkja tror jeg aldri har møtt noen så liten baby før men jeg ser for meg at han blir litt beskyttende storebror:) Han er veldig glad i å legge seg oppå folk han er glad i for å kose så håper han skjønner at han ikke kan gjøre det med babyen:P Han minste og eldste har møtt babyer før så jeg vet at han takler det fint, men han er veldig MIN så jeg ser for meg at han vil være med og mellom f.eks ved amming:P Har tenkt te å la dem være med på det meste og lukte og smake litt så går det nok greit:) Gleder meg, er så fint å se dyr og barn sammen:D
AngryBird Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Hihi og bikkjene må venne seg te å finne en liten unge i vannkoppen sin:P Vannkopper er som magneter for småbarn....
Tigerpote Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Haha:) Jo, litt snodig er du nok. Men er veldig spent på kattas mottakelse selv, han er 11 år gammel, og veeeldig bortskjemt og vant til oppmerksomhet hele tiden. Nå er han iallefall veldig forsiktig med magen, og har et sånt snilt smil og er ekstra rolig av seg mot meg nå for tiden. Han ser på meg med et litt underlig, godt blikk. Det høres kanskje rart ut, men det er helt sant.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Jeg tror det kommer til å gå helt fint, jeg! Hunder tenker vel på dette nye menneskebarnet som en valp i flokken deres :-) Og så lenge de får hilse på det nye flokkmedlemmet blir det nok ikke noe problem. Mine foreldres hunder er aldri aggressive mot eller usikre overfor barn, men etter at de har fått hilse på holder de seg unna. Jeg tror det er fordi disse små hyler og skriker så mye, hehe ;-)
AngryBird Skrevet 17. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2009 Høres ut som at pusen din skjønner at det er noe der:) Stilig:D Daet vet jeg ikke om bikkjene mine gjør gett.... Minstebikkja mi ligger oppå magen stadig vekk og blir sparka på av lille sprella inni der, men virker ikke som han tar det så nøye:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå