Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Selv har jeg: Penn Lommebok Ligther Et par øredobber etter forrige bytur Ifadrops Nøkler +litt rusk og rask:)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Penn Filofax Lommebok Babylue Hundrevis av bleier og smokker En spade (småen sin) En "nødtoalettmappe" med smertestillende, tamponger, linser, mascara, reisetannbørste, nesespray osv... Det man trenger=) Leppepomade Fishermans friend Gamle kvitteringer og handlelister=P Må rydde litt i vesken snart!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg skifter veske litt etter hva jeg har på meg, skal eller årstid, men i den jeg bruker nå har jeg: Lommebok Mobiltelefon Tender Care fra Oriflame Penn 2 Hårnåler Zymeline nesespray 1 liten flaske rene hender (antibakteriell gele) 1 liten hello kitty figur som tilhører junior ;-) Kommer ikke på mere altså... Den er ikke så veldig stor...
OnlyMe Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 mobil filofax røyk lighter penn extra tyggis digitalkamera hårstrikk smokker i alle størrelser og fasonger antibac
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 mobil (når jeg bruker veska, that is= lommebok filofax notatbok toalettmappe med diverse stæsj tyggiser drops penner hårstrikk lypsyl antibac plaster tørkepapir og masse kvitteringer sikkert
Gjest amandine Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 eight hour bleier kluter barneskje smokk lommekniv telefon penn notatbok nøkler kortmappe lommebok bok liten toalettmappe med førstehjelpgreier boks med rosiner og mariekjeks bærepose i tøy lader til tlf memorystick antibac pluss diverse...jeg bærer meg skakk
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Haha, husker jeg fikk sjokk engang ei jente på fest mista veska si i gulvet, og ut ramla en hel verden!! Hun hadde så utrolig mye småtteri oppi der Selv har jeg dette som standardinnhold: -En liten pengepung. -Kortmappe. -Nøkler til hjemmet, garderobeskapet på jobben og inngangskort til jobben. -Ipod. -Et lite lommespeil. -Paraply. -Lepomade. -Vannflaske. -Mobiltelefon.
Potetstappe Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Mobil røyk lighter våtservietter klut sokker til lillemor opptrekker:P (Var på vors i helgen:P) Truseinnlegg 4 hårstrikker lommebok kvitteringer penn nøkkler tyggis antibac
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 ha ha... nå hadde jeg flaks, for jeg ryddet i den for 20 min siden * fagbok * skriveblokk * penal * lommebok * bevis på at jeg har betalt semesteravgiften * info om første skoledag
LadyLuck & Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 3bleier.. en liten pose våtservietter en tom pakke røyk lighter lommebok nøkler kortlomme en liten pose med øredobber smykker etc en haug betalte regninger bind mobil Ipod hekletøy div gamle bussbiletter et halvt tonn småpenger div sminke
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Et par regninger Kvitteringer Gamle handlelister Lipgloss Antibac Nøkler til hus, bil, postboks etc Solbriller Lommebok Mobil Ibux el Allergimedisiner En pose, en tannpirker,en serviett fra en cafe og div rask...... ;o)
lille sprelle Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 bruker ikke veske, men sekken er ganske innholdsrik!
cherry coke Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 Mobil ipod kortholder (med kort inni=)) lipgloss nøkler liten tube med håndkrem
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. august 2009 #14 Skrevet 17. august 2009 Antibac (ikke nytt pga svineinfluensa altså...) Lommebok Tyggis Pastiller Bind Truseinnlegg Hårstrikk Handlenett Nøkkelknippe Klype? Knapper? PureLan Tanntråd Kam Penn Papirtørk
Pærefrø Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Filofax lommebok bind telefon papirer fra nav papirer fra bgh lipgloss lighter gifteringen til xen(bare glemt å ta den ut, liggi der over et år) nøkler og nøkkelkort til jobb
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2009 #16 Skrevet 17. august 2009 Sånn vanligvis så har jeg: -mobil -lommebok -lypsyl -penn -nøkler -tamponger -kalender i miniformat -pastiller eller tyggegummi Nå for tida er jeg nybakt mamma igjen og har bytta ut tampongene med bind (ikke noe gøy akkurat) og har lagt den lille kalenderen hjemme siden jeg har lite planer å holde styr på.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. august 2009 #17 Skrevet 17. august 2009 Nøkler Penn Lommebok Kaldenderbok Lypsyl Lighter Sigarettpakke
mamman til to gutter Skrevet 17. august 2009 #18 Skrevet 17. august 2009 Jeg sykler deler av veien frem og tilbake til jobb, så jeg bruker sekk i stedet for veske og i den er det plass til mye! Lommebok Månedskort Mobil Nøkler Papirlommetørkler Bind (aner ikke hvorfor, for jeg har omtrent ikke hatt mensen etter jeg begynte å bruke sekken og nå er jeg i tillegg gravid...) Regnbukse Bok jeg leser i på toget Pose tilfelle jeg må kaste opp på toget (som sagt er jeg gravid...) Kriseproviant i tilfelle jeg blir kvalm på reisen så jeg kan prøve å unngå og kaste opp + gamle kvitteringer og annet rot
frk Nilsen Skrevet 17. august 2009 #19 Skrevet 17. august 2009 - Lommebok - Kortmappe - Mobil - Nøkler - Adgangskort og nøkler til jobb - YSL Lipgloss - Kamera - Filofaks - Penn - Treningskort - Noen kvitteringer - OB - Paracet
mastermind Skrevet 17. august 2009 #20 Skrevet 17. august 2009 Bruker ikke veske annen en til og fra jobb. Antibac, jobb-nøkler, lakrisal, penn, litt rusk, medisin, våtservietter og en smukk
Gjest Skrevet 17. august 2009 #21 Skrevet 17. august 2009 Hehe, morsomt å lese hva jentene her har i veskene sine... Selv har jeg: -lommebok -nøkler -mobiltelefon -bind -leppestift -gamle kvitteringer -penn
Mille** Skrevet 17. august 2009 #22 Skrevet 17. august 2009 Penn Filofax nøkler leppestift speil-børste lommebok ob bind hårstrikk +div kvitteringer, handlelapper og annet søppel. ;o)
Gjest Skrevet 17. august 2009 #23 Skrevet 17. august 2009 Lipsyl Lipgloss Bankkort 1000,- i kontanter Spenst-abonnementskort Skolebevis Nøkler
mam <3 Skrevet 17. august 2009 #24 Skrevet 17. august 2009 Bytter ofte veske, så det blir ofte ryddet. Men det jeg kommer på som alltid er med er: Filofax Lighter Sminke Medisiner (smertestillende etc) Håndsprit Røyk Lesestoff Smokker Tyggis Bleie Pengbok Nøkler Mp3 spiller Men det er mye rart som samler seg der iløpet av et par dager.
fomle somle Skrevet 17. august 2009 #25 Skrevet 17. august 2009 jeg har: bleier smokk leker våt servietter telefon kortholder 18 lipsyler/lip gloss (ja er avhengig) briller solbriller mat til småen bamsen hans kosekluten bitering dentinox vannflaske bixit energibar nøkler kamera hårstrikk spenner lommespeil ipod ob truseinlegg kvitteringer gamle handleliser treningskort squash ball (spilte igår) ja veska er litt tung:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå