Gå til innhold

Når bhg nå starter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle de nye barna i bhg bare 1-2 timer på formiddagen?

Begge min har begynt i mai. Jeg bare fikk for meg midt i året at når hadde jeg lyst å ha dem inn i bhg.. Da var jeg der i noen timer de første gangene, så til etter hvil et par ganger før de var nesten som normalt, men ble hentet litt tidligere.

Gjør alle de nye slik? Samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mine begynte i barnehage var jeg sammens med dem første dagen i 2-3 timer, fikk informasjon og vi ble vist rundt osv og så gikk vi hjem.

2 dagen var dem alene i 2 timer, men hadde med telefon sånn at jeg kunne komme om det avr noe. De var vel i barnehagen 4 timer den dagen. 3 dagen ver dem der alene halve dagen og jeg kom så og hentet dem men var tilgjengelig om det var noe. Det er vel det som er mest vanlgi tror jeg.

Skrevet

Jeg husker ikke så godt med storesøster, men det gikk kanskje så fort. Men siden jeg gikk hjemme (høygravigd) så var vi enige om at jeg ikke skulle drøye ettermiddagene så lenge. Men det var i gode gamle dager når bf kom hjem etter jobb i 4 tiden hver dag, ikke sent torsdag natt..

Men jeg brukte lenger tid med lillebror, men han var bare 9 mnd, og hadde omtrent bare hatt meg rundt seg pga atopisk eksemen og at han ikke sov om nettene ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...