jula08 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Nå er det meste klappert og klart for vår del, begynner å tenke på hjemkomsten allerede:-) I den forbindelse har jeg ett spm: Hva må jeg handle inn til jeg kommer hjem. Har følgende på handlelisten: Bleier Nattbind Våtservietter Morsmelkerstattning Hva mer? Hvilke kremer og oljer etc?
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Mesoft til stellet er det mange som sverger til. Fine å vaske med i kombinasjon med vann eller olje. Badeolje, Balmeum hermal er fin for huden. Inotyl salve til sår stump. Pyrisept til navlestellet, sammen med q-tips eller mesoft. Ammeinnlegg. dersom du ikke har skaffet det allerede. Kommer ikke på noe mer i farta....
1gang09 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 dytter denne:) Litt usikker på hva som skal stå på badet til babygull..
gutt06&09 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Greit med paracet, saltvannsdråper og "snørrsuger"! Og gulpekluter i flanell el lign:) OG brystkrem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå