Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Gutten min får muligens rødt hår og jeg føler med så forferdelig fordi jeg håper han ikke får det. Jeg er så redd for at han skal bli mobbet noe jeg selv har vært borti og tenker på det hele tiden. Jeg synes selv det er kjempefint med jenter som har rødt hår, men guttene blir fort fargeløse og "gjennomsiktige". Dere som har barn med rødt hår: så dere det med en gang eller ble det gradvis mer og mer rødt? Han har mørke øyenvipper...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Da er det opp til deg og dine holdninger å bygge ett sterkt lite menneske som ikke har samme syn på rødt hår som deg!! jeg er selv mørk og sambo, men jenta vår har litt rødt i håret nå..(babyhår og 3mnd) og hun er verdens nydeligste! legg av deg de dårlige holdningene og vær stolt av sønnen din så går det nok veldig fint med han !!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 De som har virkelig rødt hår har det fra de blir født. Om han "får" rødt hår etterhvert vil det ikke bli mer enn et rødskinn. Gutter/menn med skikkelig rødt hår er dessuten flotte.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Han blir nok uansett et vakkert barn:) Rødt hår er da ikke så galt, det. Sånn sett er det kjedeligere med kommunefarge, vil jeg si;) Jeg har et barn med nesten svart hår, og et barn jeg var sikker på fikk skikkelig "gulrot"-farge. Men dette ble til blondt hår med kobberstriper i. Slikt vi går til frisøren for å få Dette barnet har i tillegg ganske lyse vipper, og har en hud som blir fint gyllenbrun:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Mannen min har rødt hår, og han er alt annen enn fargeløs og gjennomsiktig; han er høy, atletisk og sexy, en sånn som damer snur seg etter på gata. Jeg håper våre barn arver sin fars hårfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå