Gå til innhold

Har 2 uker igjen til termin:):)Flere? Noen følelser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker igjen,puhhh...!Skal bli godt og få bort magen nå,og se underet snart.Har massse kynnere nå,men det kan fortsette fram til fødselen.Jeg merker ellers ingenting.Gjorde ikke det med mine andre 2 gutter heller.Men håper det skjer snart:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har også to uker igjen til termin i dag. Jeg har også endel kynnere, men det er helt ok.

Magen har sunket og hodet er festet (2. gangs) så alt er klart. Merker ikke så mye jeg heller annet enn at jeg begynner å bli mentalt klar. Har vært så heldig å ikke være lei en eneste dag, har heller følt at tiden har gått for fort.

Meeen i dag er jeg klar, sist fikk jeg en uke før så dette blir spennende.

Hvordan er formen din forresten?

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen og ellers ingen tegn på at fødsel er i gang. Gleder meg masse til å se lille babyen og til å få tilbake kroppen min. Men kan godt gå til nærmere termin altså, ikke noe problem det.. :)

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen og er klar som et egg! :)

Har en del kynnere, spesielt på kveldstid - merker jeg er trøttere, går mer på do og får "stramme tak" i magen med en gang jeg er aktiv!

Spennenende tid som kan bli uutholdelig dersom småen drøyer mye lenger :)

Lykke til til oss alle da :)

Skrevet

Hodet er festet her også,men føler ikke magen har sunket.Har problemer med og puste.Føler det sitter en tung mann på meg,hehe.De andre 2 svangerskapene gikk fint,men denne gangen ikke så fint.Mye plager.Så ja,det skal bli så nydeligt og bli ferdig:) Har vært lei lenge,men prøver og ikke tenke så mye.Da skal tiden gå litt raskere:).Har hatt sterkere,oftere kynnere nå.Men lykke til alle sammen:)

Skrevet

Her er det 19 dager igjen til UL-termin, og 11 dager til mens-termin. Har hele svangerskapet satset på å føde nærmere mens-termin enn UL-termin, men nå håper jeg på UL-termin! Vi er i full gang med å pusse opp kjøkken, så jeg håper vi rekker å bli ferdig før baby kommer.

Ellers så er kynnere fremdeles en ting jeg er vant til, tenker ikke så mye over de lenger, da jeg har hatt de så lenge.

Prøver å ikke tenke så mye på fødselen, er 1. gangs, så her tar vi ting som det kommer. :)

Skrevet

13 dager igjen... Veldig spent på å møte baby-jenta mi :)

I dag har jeg vondt i bekkenet, tror det er hodet som skviser meg skikkelig ;) Har nok endel kynnere også,- men synes av og til det er vanskelig å si hva som er kynnere og hva som ikke er. Er ganske sliten om dagen, og orker svært lite. Føler jeg bare ligger på sofaen og spiser sjokolade... :( Men er så vondt å tungt å bevege seg.. så blir liksom bare slik..

Gleder meg masse til babyen blir født- men kommer nok til å savne å ha henne i magen også :)

Skrevet

Jeg skal klare meg fram til termin jeg også,men hadde vært bra og fått før da,hehe:).Kan ikke gå mer en 2 dager over ca,da måtte jeg ringe sykehuset pga stor baby.Gutten min på 2 år var også stor.Mest 4400.Men han kom til termin dagen,heldigvis.Men det er rart med det.Tiden går som regel treigere når man har så lite tid igjen:)

Skrevet

16 dager igjen her.

Har endel stramme-tak ja, og magen blir sten hard noen ganger. Hodet har festet seg og jeg har mye nedpress, men føler heller ikke at magen har sunket. Er litt lav også jeg da, så kan være derfor. merker jo at jenta ikke har stor plass inni der lenger. hun presser alle veier.

men jeg også kan godt gå til termin nå - selv om jeg er utrolig sliten!!!!!!!! men får bare nyte tiden som er igjen.

Har ikke fått noe "kjæreste-tid" de siste månedene så hadde ikke skadet å hatt litt mere tid - men men,,, ikke noe å gjøre med dessverre...

Skrevet

Her er det også 16 dager igjen!

Har MYE kynnere om kvelden og noen gjennom dagen også. Gleder meg til å få tilbake partyblæra jeg en gang hadde! Ellers er det veldig tungt å reise seg og lene seg over stuebordet. Godt mannen min er mye hjemme om dagen. Trenger den hjelpen han kan gi!

Hodet er festet og har noe nedpress, men ingen følelse av at magen har synki noe særlig.. Mulig den har det likevel...

Våkner noen netter av at det er skikkelig tungt å puste. Gleder meg til det går over også! :D

Tenk nå er det ikke lenge igjen til vi skal få bli kjent med vidunderne våres!! :D

Skrevet

18 dager igjen :) vet ikke hvorfor, men driver liksom og venter litt på at noe skal skje.. egentlig bare dumt å være så utolmodig... :) kan jo gå 4 uker til... Lykke til alle sammen da!!!

Skrevet

2,5 uker igjen til termin, og merker heller ingenting. Idag våknet jeg med en låsning i ryggen og klarer nesten ikke å gå, vet ikke om det er noe som flere har opplevd nært termin? Ellers er jeg frisk og fin :-)

Skrevet

2 uker til termin i dag, og er fryktelig utålmodig. Både jordmor og lege mente lillemor skal komme denne uka, men nå kjenner jeg at jeg er litt irritert på at de sa det for nå har jeg blitt veldig utålmodig. Magen har sunket veldig, merker godt at rumpa hennes ligger 5-8 cm lengre ned nå enn for bare en uke siden. Har mye kynnere på kvelden, kjenner hodet godt nede i bekkenet men vet ikke om hun har festet seg. Prøver å være så aktiv som mulig for å få litt fortgang på ting, men hun kommer nok ikke før hun er klar...

Skrevet

Har 11 dager igjen og kjenner endel nedpress, og kynnerne kommer oftere. Litt mensmurringer også. Men er 1.gangs, og har ikke peiling på om det skjer noe snart. :) Sykesøster som tok blodprøven hos legen sist sa at siden Hb-nivået mitt hadde steget endel, tydet det på at fødselen nærmer seg! Håper hun har rett...

Så jeg sover og vasker og surfer på internett, det er stort sett det jeg gjør, hehe! Sover sikkert 10-12 timer i døgnet, luksus det.

Jeg gleder meg veldig til å møte han som bor i magen min! Men jeg er veldig spent på fødselen og hvordan jeg takler den også... Håper alt går bra!

Lykke til til oss alle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...