Gå til innhold

Oioioiii kommer meg ikke ut av kakeboksen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mmmm...Har vesla hjemme idag pga planleggingsdag i bhg, og vi har kost oss med å bake kjeks. Nå ligger hun og sover duppen sin, og her sitter mamma, og spiser kjeks med begge henda!!!! Mandag og allting,...snakk om...hehe... Gjett om dette må trimmes av når lillegutt kommer...:o) Menmen, tenker at slikt gjør man jammen ikke ofte nei...så koser meg mens det står på.. Håper bare jeg klarer å slutte snart så det blir noen igjen til vesla våkner og pappa kommer hjem...:o) Noen andre som koooser seg på en mandag? Klem:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he,he,he...

Kjenner meg litt igjen her ja.. Kosing hele tida i grunnen.... :(

Men hva skal man egentlig ta seg til når man er sliten konstant og det er vondt å røre seg.. Blir liksom sofen og kakeboksen da..

Skrevet

Ja..huff, blir fort sånn. Godt det er flere!;) Men vi fortjener det vel, sant? By the way, jeg har sluttet å spise nå, så det er fremdeles noen kjeks igjen..hehe... Tok meg heller en good lang dupp selv jeg...og DEN var god den...:o)

Skrevet

Jeg har det sånn, sitter på sofaen, driver og skal prøve og lage meg blogg, ser på tv, og knasker gulrøtter, de som en får vasket i poser på kiwi, sinnsykt gode de, kjøper inn hauger med sånne og sukkerert:) men har klart og klemme i meg sjokolade i dag også, sånn HELNØTT, den er god!:)

Skrevet

Ååå så flink du er "kommende mamma" til å spise grønnsaker...:o) Jeg er nok ikke så flink til det..må skjerpe meg!! Er jo så godt det også!! Nå sitter jeg å spekulerer på hva jeg skal finne på til middag...har null lyst til å lage noe...fantasien er på bunn idag kjenner jeg...forslag?

Skrevet

Får sånn kick innimellom med grønnsakene, men må ærlig innrømme at søtsakene frister såå mye mer, og blir mye av det også:-p hihi..

Men synes ikke det gjør noe akkurat nå jeg, mener at vi fortjener og skeie ut litt nå, nærmer seg finishline og greier, så er lov:)

Winerpølser, potetmos er kjapt og lage og godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...