Gå til innhold

Bæsjer en gang i uka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten "går på do" bare en gang i uka ca. Jeg vet det er normalt og at de kan gå bare en gang hver 14 dag også. Synes likevel det er litt pes. Han fjerter virkelig mye istede og jeg må nesten le for det stinker så ille... Flere som har det sånn eller? Han er 2mnd så når går det over tro og blir oftere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Sånn var det her også en periode. Og det er helt ufattelig at så små kan lage så kraftig lukt!:) Minsten her begynte å bæsje oftere da han var rundt 3mnd gammel.

Skrevet

Jenta mi er også sånn, hun er nå 6 mnd og har såvidt begynt å få litt smaksprøver på grøt og most frukt.. Det har ført til at hun bæsjer litt oftere, nå går det "bare" ca 4 dager mellom hver gang :)

Hovednæringen er jo morsmelk enda så jeg regner med det går seg til når vi øker mengden fast føde nå, hvis ikke må vi jo gjøre noen tiltak (malt, sviskemos osv)

Skrevet

Minstemann her bæsjet HELE tiden de 2 første månedene. Nå er han 10 uker og bæsjer kanskje 4-5 ganger om dagen, noen ganger sjeldnere, men han har alltid bæsjet hver dag. Min eldste sønn fjertet skikkelig vondt, men minsten lukter det lite av... Det meste er vel normalt tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...