Gå til innhold

prøver igjen... noen med erfaringer med seaband?

Anbefalte innlegg

Skrevet

la ut et innlegg nettopp, men finner det ikke, så prøver igjen:)

kjøpte meg seaband på torsdag, og tok de i bruk med en gang. kvalmen avtok litt utover dagen, men i løpet av helgen er kvalmen nesten helt borte.

er de virkelig så fantastiske? blir jo litt bekymret, er redd for at symptomene mine kanskje hadde kommet bort allikevel... burde kanskje prøve å ta de av for å se, men vil ikke ha tilbake kvalmen heller da;/

noen med erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og pust =) Jeg har det på AKKURAT samme måten! Jeg fikk endel forskjellige tips og triks da jeg begynte å bli kvalm, og to personer anbefalte seabands til meg. Det var iallefall to som sa at "nei, de fungerte IKKE på meg", så jeg var sånn halvveis innstilt, men tenkte at jeg prøver da alt heller enn å gå rundt og være kvalm! Jeg tok dem på, og i løpet av et par timer var kvalmen borte, og jeg følte meg faktisk sulten for første gang på flere dager! Siden har jeg bare tatt dem av om kvelden når jeg skal legge meg, eller når jeg skal dusje. I går hadde jeg en spesiell opplevelse (jeg har tenkt som så at om de funker på ordentig eller om det bare er i hodet mitt så spiller vel ikke det noen rolle! Placebo er også medisin), jeg hadde båndene på meg hele dagen, men ble sakte men sikkert kvalm utover ettermiddagen. Ble litt skuffet og tenkte at nå funker de kanskje ikke lengre, men fortsatte å ha dem på. Gikk noen timer, og jeg ble enda kvalmere. Så litt nærmere på båndene og la da merke til at de hadde seget litt ned på håndleddet, altså at de ikke traff det "riktige punktet". Rettet på båndene, og heisann! Etter femten-tjue minutter var jeg kvalmefri igjen! Så jeg er MEGET fornøyd! =)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med disse båndene, og sammen med Ingefærrot gjør de dagene lettere :)

Skrevet

Samme opplevelsen her, Er supre :)

Skrevet

Jeg føler ikke de har hjulpet. Men er så usikker på om jeg har det rett på. Har jo lest bruksanvisningen, men vet ikke om jeg gjør det rett likevel. Kanskje de rett og slett ikke funker på meg:/

Skrevet

hei!Det er som natt og dag å ha de på og av for meg....jeg har dem på når kvalmen kommer og tar dem av når det går over,og går da uten en stund...men noen ganger trenger jeg dem hele dagen gitt.Men det hjelper veldig,glad jeg kom over disse!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...