beggeto Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg lurer på hvordan jeg kan være sikker på om mitt barn har vannkopper. Det er noen barn i barnehagen som har fått vannkopper og onsdag forrige uke mente barnehagepersonalet at vår jente på 20 mnd sannsynligvis hadde fått det. Hun hadde da tre prikker. Bare en av dem var sånn blemme, de to andre så ut som myggstikk. Men vart blemme av de to også etter hvert. Tors og fre var bhg stengt så var uansett hjemme de to dagene. Var klare til å sende henne i bhg igjen i dag (de tre prikkene var tørket ut), men så oppdaget vi et stort sår på rumpa. Dette var litt større, ser nesten ut som et brannsår. Reglene sier at ved vannkopper må barna være borte fra bhg til alle prikker er tørket ut. Vi er derfor hjemme i dag. Men viss dette er noe annet er det jo tullete å være hjemme i flere dager. Formen er forøvrig på topp og har vært det hele tiden. Kan noen hjelpe meg å vurdere dette?
Tinemoren Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Mange av vannkoppene ser først ut som myggstikk, og væske kommer etterhvert. Syns dette høres ut som vannkopper. Noen får gjerne bare 2-3 stk, og er i kjempeform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå