Gå til innhold

fibromyalgi og graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med fibromyalgi? hvordan er formen deres når dere er gravide? blir det bedre eller verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble bedre, men har hørt det motsatte hos andre...andre her?

Skrevet

Jeg ble faktisk litt verre,men mulig det bare var hormonene på beg.av svanger skapet,mistet for en mnd siden i uke 13 dessverre

Skrevet

Jeg var bedre da jeg var gravid, men ble mye verre etterpå... Hver eneste gang (3 ganger). Men det trenger overhodet ikke bli sånn for deg, alle har det forskjellig!

Skrevet

jeg hadde ikke noe form for slike plager før ca 6 mnd etter fødsel, det begynte en morgen på høsten når det regnet og blåste..verket noe vanvittig i kroppen, og siden har jeg hatt det..

 

Har dere hørt om andre som har fått det etter fødsel?

 

Skrevet

Er omtrent det samme. En del stivere og svakere i kroppen fordi jeg ikke får trent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...