Gå til innhold

noen med erfaringer med seaband?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg det på torsdag, og tok de i bruk med en gang. fikk virkning ganske kjapt, kvalmen ble bedre, og utover helgen og til i dag er den nesten borte, er også litt kvikkere enn jeg var.

men blir jo nesten litt nervøs også når kvalmen forsvinner, funker det virkelig så bra, eller forsvinner symptomene mine allikevel?

er 7+6 i dag...

vet ikke om jeg skal prøve å ta dem av en stund for å se, men vil jo egentlig ikke ha kvalmen tilbake heller da:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ca 11 uker på vei, og har brukt SeaBand i snart to uker. Jeg mener ganske bestemt at det har hjulpet. Før jeg prøvde de var jeg mye kvalm/uvel, selv om jeg ikke kastet opp. Med de på føler jeg at kvalmen har blitt mindre, selv om jeg til tider kjenner den enda.

Jeg har brukt dem sammenhengende daglig, kun med opphold på natten. Jeg tenker også litt som deg, at det er "betryggende" med litt kvalme. Samtidig velger jeg å tro at ømme bryster og oppblåst mage er nok "bevis" :)

Skrevet

Funket ikke på meg. Men det gjorde heller ikke ingefær og akupunktur. Flott at det funker på deg:o)

Skrevet

Kjøpte meg faktisk også seaband i forrige uke. Brukte de ca ons til lør. Siden søndag har jeg ikke vært noe særlig kvalm. Slik som deg har dette gjort meg litt nervøs. Det har ikke slått meg at det kunne være pga av seaband, men hvem vet? stimulerer jo akupunkturpunkt.

(5 uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...