Gå til innhold

hva spiser vi for tiden? er vi flinke og spiser sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat nå sitter jeg og såiser skive med et godt lag leverpostei. ovnsbakt og har ekstra lett melk ved siden av :) sunn akkurat nå hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Etter en uke nesten utelukkende på smågodt og junkfood startet mitt nye, sunne og GRAVIDE liv i dag. Den positive testen i går ga meg et aldri så lite puff i riktig retning.

Frokosten besto av Kellog's Allbran og en halv banan, lunsj var et grovt rundstykke og masse frukt. Middagen blir trolig grilla pølser så der røyk den sunne linja, men en time på Sats i kveld gjør opp for den ;)

Skrevet

Prøver å være sunn og spise riktig og lite og ofte,men spiser det jeg får lyst på siden jeg er så sykt dårlig form og får i meg minimalt med mat,har gått ned 5,5kg på 14dager nå....men siden jeg har litt å gå på så er det vel greit;-) Men dette er jo ikke bra i lengden så prøver å få i meg litt da i allefall.

Skrevet

Er ikke flink å spise sunt... Har alltid bare spist det jeg har hadd lyst på. Og det har jeg fortsatt med :( Vet liksom ikke hvordan en skal spise sunt...

Spiser brød til frokost og kveldsmat. Middag blir mye forskjelligt. Mye kyllig, svin, ris og pasta. Men nu er jeg sulten oftere enn før, og det hjelper å spise for kvalmen, så jeg går og småspiser hele tia. Ikke bra!

Vet ikke helt ka jeg skal gjøre. Prøver å ta med frukt å spise på jobb da... men ikke alltid jeg spiser det og får ikke alltid tid til det heller.

Noen tips til meg?

Skrevet

Jeg spiser det jeg klarer å holde nede, uavhengig om det ver sunt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...