Gå til innhold

SF- målet langt over normalen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll til legen for 1 uke siden, var da 38 cm.. hadde vokst 4 cm på 2 uker:-O

var å på kontroll igjen idag (38+2), var idag 39 cm.. så hadde vokst 1 cm på bare 1 uke:-O

skal tilbake igjen på torsdag.. så lurer på ka som skjer vidre..

hva er SF-målet deres? dere som er sundt uke 38?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+4. Og da jeg var på kontroll uke 37+0 var det 33 :) Dvs jeg ligger pittelitt under den røde streken og har gjort det hele veien. Dine mål høres stooore ut ja :)

Skrevet

er i uke 36 akkurat, sf mål uke 35 var 36. ganske stor men har også mye fostervann.

Skrevet

Var på kontroll når jeg var 37+1 og da var SF-målet 33. =)

Skrevet

Jeg var helt ute av målingen på papiret.Jeg var ute av hele skjemaet på SF-målene..Så jeg ventet meg en stoooor gutt.Han ble mest 4400 stor..Så jeg var litt skeptisk da.:)

Skrevet

helsekortet mitt ligger nede og jeg ligger godt til rette i sengen (he he he) så orker ikke hente det.

Men har hele tiden ligget RETT UNDER eller akkurat på kurven. sist kontroll lå jeg rett på kurven.

hvis man har mye vann kan man jo lett ligge over - og lett å få mye vann i kroppen på slutten. hadde det vært noe feil med det hadde vel legen sagt det til deg, så sikkert ikke noe å tenke på :)

Skrevet

det e det at jeg ikke har noe vann i kroppen, har ikke hadd noen plager med det heldigvis:-) men legen var litt skeptisk... spurte om jeg syntes magen hadde blitt mye større i det siste, å det er jo sant å, men får jo sikkert høre mer på torsdag:-)

Skrevet

Jeg var laaaangt over normalen på SF-mål..Altså ute av målingen.Hadde ikke noe vann i kroppen og hadde bare magen.Men det ble en fin stor gutt!!Har SF -mål langt over denne gangen også.Altså utenfår den grønne linjen ut på det hvite på papiret.Jeg har gått jevnlig på ultra og målt størrelsen på barna da.

Skrevet

Jeg er 38+1 i dag og SF målet mitt er i dag 33. Ligger litt under den røde streken..

Skrevet

blir vel ei stor jente på meg da:-) emn det som e rart at jeg har i hele svangerskapet vært på normalen, litt over den røde streken.. men de 2 siste kontrollene så har jeg vært langt over på det hvite...

Skrevet

Mitt var på 37,5 i uke 36;) skal måle igjen på onsdag.

har ligget langt over hele veien,har stor mage! jeg var en stor baby og jeg venter en stor gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...