Gå til innhold

Hvilke ullklær vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barn i barnehage der de ansatte har anbefalt ullklær, og evt. hva anbefalte de? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd de fleste merker og faller som regel tilbake på Janus og Safa om jeg skal ha strømpebukser. Det viktigste er at ulla ikke er for tykk og at den er myk og kløfri.

Skrevet

Jeg er glad i devold og janus og ullvang.

Skrevet

Jeg liker janus sitt ull når det kommer til strømpebukser/stillongs, sokker og bodyer. Men ingenting slår nøstebarn sin ullfleece dress... den er så uendelig god og myk - herlig under parkdress. Har også ullfleece bukse fra nøstebarn, som knotten på 17mnd elsker å gå med :)

Skrevet

Det kommer litt ann på hvilket tøy det er;

Longs, bodyer, trøyer, truser; Troll. Det holder seg fint i fasongen, og holder vask etter vask

Innebukse + innejakke: Prinsesse/Prins ull fra Janus

Ullfleece dress; Nøstebarn

Ellers er vi veldig fornøyde med ull generelt fra nøstebarn & lillelam

Vi får veldig lett hull i longs fra janus, det samme med bodyer fra joha. De ryker utrolig fort ved knappene ved skrittet.

Skrevet

Har vært godt fornøyd med ull fra cubus vi, både den med og den uten bomull på innsiden. Greie til hverdagsbruk. Eneste å utsette på den er at de rakner lett rundt knappene i skrittet. De fra hennes&mauritz er for løse i halsen, og longsene sitter ikke godt. Ellers bra fornøyd med Janus.

Skrevet

Sokkene fra Ulvang er forresten alt for trange i leggen! Tror det er ullsokkene fra Nordheim vi har vært mest førnøyde med. Foretrekker å bruke longs, ikke strømpebukse. Enklere å bare skifte sokker hvis han blir våt på beina, noe som skjer ofte på vinteren.

Skrevet

Takk for tips :-)

Har sett på Ullfleece dressen fra nøstebarn, og den tror jeg vi må ha :-)

Når det er vinter, bruker dere noe inni ullfleece dressen, eller noe utenom under parkdressen? Har ikke så mye erfaring enda :-)

Skal ta meg en tur å se på de forskjellige merkene.

Skrevet

Har stort sett bare Krokofanten, er forhandler...

Ta en titt i nettbutikken der så finner du masse ullklær i spreke farger, det er salg ut august.

Ellers er vi fornøyde med Safa og Janus.

Styrer unna Nøstebarn fordi jeg synes de krymper bare ungen sikler eller søler på seg uten at den blir strukket i fasong.

Skrevet

Like best Janus, Safa og Cubus sitt... Kjøpe som oftest Janus og Safa på fabrikkutsalget :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med Tom & Trine Ull-tøyet.. De i bhg til vesla anbefalte den te meg, brukte selv det merket på barna sine..

Skrevet

Enig i at Ullvangsokkene er altfor trange i leggen, mini får ordentlige merker hvis vi prøver å ha de på.

Vi er forøvrig fornøyd med ullsokkene fra Trysil, og de er billige på Europris, tror de koster 39,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...