Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Når pakker/pakket dere sykehusbagen? Og hva skal være med? Jeg er 34+5 idag.
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg er 37+4 idag, å har enda ikke pakket den. Men pakker den idag, for vi skal på hyttetur til Kristiansand å alle sier jeg bør ta den me itilfelle det skjer noe. Er fra Stavanger område, så er ett stykke å reise.
Tyren78-09+12 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg er også 37+4 og har heller ikke pakket den. Som regel får man vel tid til det når ting begynner å skje..dersom man da ikke får en skikkelig styrtfødsel da.. Nei, satser på å rekke det den dagen ting begynner å skje. Kan jo alltids pakke ned det som ikke blir brukt før fødsel da..slik som ammebh, amme-singlet, amme-innlegg, barneklær osv..men i det hele tror jeg ikke jeg stresser så mye med det. Dersom det blir i hui og hast så kan alltids sambo kjøre hjem å hente det jeg mangler..vi bor bare et 10-15 min kjøring fra sykehuset.
skorpionfruen Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg er 38+3 og har ikke pakket den, begynte i helga å lete fram noen toalettsaker så jeg er på gli.
Gjest Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg kommer til å pakke min i slutten av denne måneden. Dvs når jeg har en måned igjen.. Jeg liker ikke å stresse med ting. Er førstegangs og vet ikke hvor mye jeg ev. kommer til å stresse/være engstelig osv. når fødselen endelig starter. Dessuten er jeg hjemmeværende, så jeg har god tid til å få gjort det på nå.. Ser vi har termin omtrent samtidig HI. Jeg har det 28. september.. 34+3 er jeg i i dag. :-)
Silje_vanilje Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Jeg er i uke 32, har begynnt på bagen, bare lagt litt småting oppi som jeg ikke bruker til daglig Ellers har jeg bare en liste om hva jeg skal huske og ha med oppi, har jo ganske god tid enda da
Birk blir bror! Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Har termin om 3 dager å har ikke funnet frem bagen en gang.... Å ikke husker jeg hva jeg hadde bruk for første gang heller.... Bare jeg får med meg papirene mine så skal jeg være glad :-)
nesten30 Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Pakket den vel i uke 32 tror jeg..... rett før ferien, for bagen var med på ferie:)
mor te tre Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Hei jeg er 34+4 i dag og har ikke fått pakket bagen, men skal gjøre det snart tenker jeg: I morgen begynner skolen her og da kommer dagene til å fly av sted.... Er forresten høygravid i morgen:))
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Jeg er i uke 40, og har ikke pakket den enda. Satser på at jeg har nok tid når ting setter i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå