Gå til innhold

når pakker dere sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakker/pakket dere sykehusbagen?

Og hva skal være med?

Jeg er 34+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+4 idag, å har enda ikke pakket den. Men pakker den idag, for vi skal på hyttetur til Kristiansand å alle sier jeg bør ta den me itilfelle det skjer noe. Er fra Stavanger område, så er ett stykke å reise.

Skrevet

Jeg er også 37+4 og har heller ikke pakket den. Som regel får man vel tid til det når ting begynner å skje..dersom man da ikke får en skikkelig styrtfødsel da.. :) Nei, satser på å rekke det den dagen ting begynner å skje. Kan jo alltids pakke ned det som ikke blir brukt før fødsel da..slik som ammebh, amme-singlet, amme-innlegg, barneklær osv..men i det hele tror jeg ikke jeg stresser så mye med det. Dersom det blir i hui og hast så kan alltids sambo kjøre hjem å hente det jeg mangler..vi bor bare et 10-15 min kjøring fra sykehuset.

Skrevet

Jeg er 38+3 og har ikke pakket den, begynte i helga å lete fram noen toalettsaker så jeg er på gli.

Skrevet

Jeg kommer til å pakke min i slutten av denne måneden. Dvs når jeg har en måned igjen.. Jeg liker ikke å stresse med ting. Er førstegangs og vet ikke hvor mye jeg ev. kommer til å stresse/være engstelig osv. når fødselen endelig starter. Dessuten er jeg hjemmeværende, så jeg har god tid til å få gjort det på nå.. Ser vi har termin omtrent samtidig HI. Jeg har det 28. september.. 34+3 er jeg i i dag. :-)

Skrevet

Jeg er i uke 32, har begynnt på bagen, bare lagt litt småting oppi som jeg ikke bruker til daglig :) Ellers har jeg bare en liste om hva jeg skal huske og ha med oppi, har jo ganske god tid enda da :)

Skrevet

Har termin om 3 dager å har ikke funnet frem bagen en gang.... Å ikke husker jeg hva jeg hadde bruk for første gang heller.... Bare jeg får med meg papirene mine så skal jeg være glad :-)

Skrevet

Pakket den vel i uke 32 tror jeg..... rett før ferien, for bagen var med på ferie:)

Skrevet

Hei jeg er 34+4 i dag og har ikke fått pakket bagen, men skal gjøre det snart tenker jeg: I morgen begynner skolen her og da kommer dagene til å fly av sted....

Er forresten høygravid i morgen:))

Skrevet

Jeg er i uke 40, og har ikke pakket den enda. Satser på at jeg har nok tid når ting setter i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...