Gå til innhold

For tidlig med bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å bære gutten min i bæresele (med støtte til hodet) når han bare er 4 uker?

hilsen en som ikke har peiling... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke være for tidlig, nei- det pleier å stå på bæreselen når den kan brukers fra. Gå inn på www.tettinntil.no og så inn på forumet, der får du mange gode tips + raske svar hvis du lurer på noe :)

Skrevet

Jeg har en liten på straks 7 uker. Han er såvidt begynt å sitte litt i bæreselen nå. Han kikker seg litt rundt, men blir fort lei av å sitte. Har vel hatt han oppi der i fem min i slengen.

Jeg synes det er litt tidlig å begynne å bære dem rundt i bæresele nå egentlig, så vi bare forsøker litt innimellom. De bærer faktisk mye av egen vekt oppi der ved å sitte, så det kan jo bli tungt over tid for ryggen deres.

Skrevet

Det kommer ann på vilken sele du har jeg har bært min siden han var nyfødt

Skrevet

Det står jeg kan bruke den fra nyfødt...får vel prøve og se om han klarer å sitte noe...blir vel tungt for ryggen ja..

Skrevet

Kommer an på selen. Jeg har babyene mine i moby wrap, et elastisk sjal som gir støtte til hele kroppen, fra starten. Babybjør, som gir dårlig støtte, brukes av faren i svært korte perioder når det er full krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...