♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Er det for tidlig å bære gutten min i bæresele (med støtte til hodet) når han bare er 4 uker? hilsen en som ikke har peiling... )
Ettervinterkommervår Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Skal ikke være for tidlig, nei- det pleier å stå på bæreselen når den kan brukers fra. Gå inn på www.tettinntil.no og så inn på forumet, der får du mange gode tips + raske svar hvis du lurer på noe
rima Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg har en liten på straks 7 uker. Han er såvidt begynt å sitte litt i bæreselen nå. Han kikker seg litt rundt, men blir fort lei av å sitte. Har vel hatt han oppi der i fem min i slengen. Jeg synes det er litt tidlig å begynne å bære dem rundt i bæresele nå egentlig, så vi bare forsøker litt innimellom. De bærer faktisk mye av egen vekt oppi der ved å sitte, så det kan jo bli tungt over tid for ryggen deres.
tvkrus Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Det kommer ann på vilken sele du har jeg har bært min siden han var nyfødt
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Det står jeg kan bruke den fra nyfødt...får vel prøve og se om han klarer å sitte noe...blir vel tungt for ryggen ja..
erteposen + 4 Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Kommer an på selen. Jeg har babyene mine i moby wrap, et elastisk sjal som gir støtte til hele kroppen, fra starten. Babybjør, som gir dårlig støtte, brukes av faren i svært korte perioder når det er full krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå