Gå til innhold

når kan man kjenne at man er gravid? ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg husker ikke helt fra sist gang når jeg kjente på kroppen at noe skjedde, og jeg var gravid... mulig etter bare 4-5 dager?? kjenner litt menssmerter og murring og er ufattelig sliten og svimmel... husker de tegnene fra sist gang men ikke hvor lenge etterpå de var... og når kan det leses av på test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan leses av på test noen dager før IKM.

Jeg følte meg IKKE gravid nå. Jeg tror jeg bare fornektet ting som å gå ofte på do. Rett og slett fordi jeg var så redd for å få en negativ test, så jeg ventet på mensen. Da slapp jeg å ta tester, da visste jeg iallefall at mensen kom og ikke var uregelmessig.

Jeg tok ikke test før jeg var 4+5.

Nå er jeg 5+1.

Jeg kjenner godt at jeg er trøtt, klør litt i puppene, jeg er enda mer trøtt!!

Må ofte på do+

Skrevet

da må jeg nok vente litt med test... rart hvis jeg skal kjenne det så tidlig egentlig! bare å vente på at mensen kommer om en uke ca:)

Gratulerer foresten, det er jo så koselig=) har dere prøvd lenge?

Skrevet

Med eldste kom symptomene samtidig som mensen ikke dukket opp (ømme bryster og en helt sinnsyk luktesans!), med yngste kom ikke symptomene før ca uke 6.

Skrevet

Takk! =)

Ja, vi har prøvd i 1.5år. :o)

Satt på første pergo-forsøk!:D

Dere da?

Skrevet

Ved siste svangerskap begynte jeg å kaste opp 2 dager etter el. Var overbevist om at det måtte omgangssyke, men det ga seg ikke før i uke 40.. Men det ble ikke positivt utslag på grav test før 12 dager etter el.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg kjente det 1 uke før jeg skulle ha mensen begge ganger.

Skrevet

Tror også jeg kjente det ca en uke før mensen skulle komme med begge..litt murringer, akkurat som om mensen kommer- men neida;) og litt småkvalm..+hodepine

Skrevet

Hvilke smerter eller vondter har/hadde dere i brystene? Jeg har hatt en god del stikkinger i livmora og i livmorhalsen liksom. Brystne kjennes mer hovne ut enn det de pleier før jeg skal ha mensen. Pleier å ha vondt i dem før mensen, men da mye mer enn jeg har nå, pluss at de er mer tunge da. Nå er de liksom mer kompakte og hovne.

Skrevet

Må være deilig når dere har prøvd så lenge ja:)

Vi er ikke helt på prøver'n egentlig, men jeg går ikke på prevensjon så vi tar det mer som det kommer - blir det en bebis til nå er det jo bare helt supert! Jenta vår er nå 16 mnd så blir et passe mellomrom om jeg skulle være/bli gravid nå:)

Skrevet

Jeg kjenner at de klør litt nå, men sist gang husker jeg at de bli veldig ømme og hovne/faste.

i følge dere ser d jo ut til at d kan være symptomer jeg kjenner, får bare vente på mensen nå da og se=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...