trallatausa Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Tårene trillet nettopp som strie bekker på meg da jeg oppdaget vi var tom for klementiner nå nettopp.. rare greier..=)
You can call me Dårris Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Uff, ja! Eller om det er så rare ting vet jeg egentlig ikke, men jeg gråter myyye lettere enn før. Sentimental som bare det:)
Vi gleder oss!! Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 off ja!!! kan begynne å gråte hvis jeg finer ut at gubben har drikki opp resten av melka. eller hvis noen blir litt glade på tv.Har en lang liste om ting jeg griner for. Men det merkligste er når vi har lagt oss og typen holder rundt meg så kommer tårene og det stopper ikke med det første. Typen spør om noe er galt, svarer bare "nei nei, bare hormonene som tar tak". merker at jeg er veeeeldig sentimental for de minste ting. nesten slitsomt
Gjest Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Var i bryllup i helga:) Helt håpløst - gråt mer enn i mitt eget. Til min manns store forundring...
rachelmor Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 off ja tårene triller og underleppa skjelver av kvar minste lille ting,, tåler inngenting, men men slik er det no bare.. synest det er fryktleg bale ,, sps i jobb samanheng... men men,,,
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 jepp, satt å sippa til ungkaren i forrige uke, ikke skjønner jeg hva det var å sippe for, ikke har jeg fulgt med der heller...jadda! også merker jeg at jeg er veldig på nippet flere ganger, bare for små ting, var sånn i første sv,skapet og. :
respektatauten Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 å bare rekke opp hånda her... jeg hadde gledd meg til brød med sjokoladepålegg, men så hadde samboer spist opp brødet.. da trilla tårene før jeg innså at jeg kunne spise sjokoladepålegget med skei... grøsser når jeg tenker tilbake på det... haha..
*SMASK* Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 jeg gråter sjelden -og er langt fra lettrørt sånn til hverdags. Stod på kjøkkenet her en morgen og spiste skiva mi. På radioen synger Lillebjørn Nilsen "stilleste gutt på sovesal..." -åh SOM jeg gråt. Det bare rant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå