Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig begynner det å minke på dagene..

15 dager igjen idag - og har begynt ventetiden..

Noen flere ivrige som venter i spenning på at noe skal skje?? Er årvåken for tegn, men så langt ingenting annet enn mens-murringer!

Skal til jordmor i morgen - håper på å få henne til å sjekke meg om jeg er moden.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har 18 dager igjen til termin .. Venter og venter, gleder meg til å få se henne nå! Klarer nesten ikke vente.

Skal på sykehuset i morgen jeg og, da settes jeg kanskje igang.

Ååå det er så spennende nå. :)

Lykke til!

Skrevet

13 dager her;-) Dumme legen min, og min kusine som er jordmor estimerte at jeg hadde ca en uke igjen i forrige uke, så jeg er SÅÅÅ utålmodig. De skulle ikke sagt noe... Var på modningsakupunktur på fredag, funka tydeligvis ikke på fremskynding av fødselen hvertfall. Kjenner på hvert minste lille tegn til at noe skjer. Og det er mye murring, kraftige kynnere og nedpress, men kan jo gå sånn i ukesvis...

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er utålmodig - selv om det er noen uker igjen enda :)

Slimproppen min gikk for 3-4 uker siden og har siden da hatt mye mensmurringer.. har nå ventet å ventet på at noe skal skje, men tydeligvis skjer det ikke noe før tiden av den grunn..

Et mirkel på veg: kan jeg spørre om hvorfor du blir satt igang?

Johan: Vet hvordan det er - alle rundt meg har også sagt at du får nok før tiden - har ikke akkurat gjort meg mindre utålmodig :)

Skrevet

11 dager igjen her! Og ikke noen tegn på at han vil ut foreløpig heller. :P Har hatt litt mensmurringer. Det er det eneste. Håper noe skjer snart! Har ikke lyst til å gå overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...