Gå til innhold

hvor mange her bruker firstprice bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes selv de er like bra som libero, men billigere...sønnen min klarte faktisk å få utslett på korsryggen av jeg tror libero bleier (den rynkete delen som sitter akkuratt over korsryggen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker bare first price. Sønnen min på 2.5 har nå sluttet med bleie på dagtid, men vi bruker de fortsatt på natten.

Aldri utslett eller lekkasje.

Skrevet

Vi bruker bare firstprice og jeg synes de er mye bedre. Helt genialt spør du meg og veldig tåpelig av dem som ikke kjøper dem fordi de er "billige".

Skrevet

Vi prøvde de en gang da guttungen var rundt året, de var ikke mye tette spør du meg. Var våt gjennom på buksen etter en time, så resten av bleiepakken gikk i søpla:)

Skrevet

er frist price bleiene billigere enn Landlord sine?

Vi bruker Landlord og syns de er kjempebra. Men har aldri prøvd first price sine.

Skrevet

Vi bruker også dem. Har prøvd Landlord, men fysj for en lukt det blei av dem. Skikkelig gammeldame-tisselukt!

Har hatt noen lekkasjer med dem, men da har som regel snoppen ligget litt feil, eller han har tisset noe helt innmari;)

Skrevet

liker faktisk first price sine bleier best. de sitter mye bedre enn libero og pampers i samme str.

og hun får aldri utslett av de :)

Skrevet

Daniel får sår som er så stygge å se på av den, pampersen og Huggies + coop-bleier.

Kun Liberoen han kan bruke.

Skrevet

Bruker First Price.

Her ble han våt igjennom med Libero...

Rart det er så store forskjeller egentlig.

Skrevet

Vi prøvde firstprice bleine men likte ikke de.

Vi bruker landlord bleiene og er veldig fornøyd med dem.

Til første unge likte vi Lidl bleiene best. Hamstret 10 pk før de la ned, men det kunne ikke vare evig:o(

Skrevet

Hva koster det for disse pakkene? Har ikke prøvd dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...