Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 noen som vet om det går ann? jeg måtte ta permisjon fra dette skoleåret siden jeg fødte for ca 2 mnd siden..og nå tror jeg jaggu meg jeg er gravid igjen :S på første "forsøk".. ikke akkurat forsøk da men..trodde ikke man kunne bli gravid 6 uker etter fødsel jeg..men tror jeg er det.. hvordan er det med permisjon fra studiene enda ett år etter da? går det? og får man penger fra øånekassa da og??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå