MissAntrop Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 rett før jeg skulle legge meg i går var jeg på do og hadde veldig løs mage. Gikk og la meg og våknet etter 1.5 time med skikkelig magekramper. De kom liksom i bølger og varte 10-15 sek. Hjalp ikke å gå på do. Roet seg, men etter 2 timer begynte det igjen. Måtte ta en paracet og da gikk det etterhvert greit. Er nå kjemperedd for at jeg er iferd med å miste. Er 15+4 i dag.
Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Det kan jo være "vanlig" magevondt du har? Hvis smertene hadde kommet fra livmora pga at du mister hadde du nok hatt veldig vondt uten at det var tvil hvor det var vondt. Jeg mistet i uke 8 og jeg hadde forferdelige kramper i livmora husker jeg. I første trimester i dette svangerskapet hadde jeg en dag med magevondt og jeg hadde skikkelig kramper og knip i magen som endte med at jeg måtte på do flere ganger. Det hadde nok satt seg fast oppi der. Håper det har gitt seg nå og at du ikke bekymrer deg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå