Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Ikke vet jeg hva det er, og han er født i skyttens tegn, men så altfor ofte synes jeg han oppfører seg som en trassig unge. Han uffer seg mye, og alt virker som et tiltak om dere forstår. Han er 34 år, og kan absolutt legge vekk denne plagsomme væremåten.....Jeg vet at det ikke er noe jeg er skyldig i selv. Men det er nok at jeg snakker helt vanlig til han, så kommer disse " stønne " lydene, og orksignalene...Martyroppførsel.. Har dere tips? - det er aldri slik når andre er i nærheten, og vi venter vår første i Februar.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hahha.. Er som å høre om min mann.. Haner også født i skytten uten at jeg tror på astrologi:-p Han blir veldig fort sur og misforstår veldig ofte og da er han kjempeeegrinete :-p veldig slitsomt Min blir 33 da.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Slik er pappan min også - og han er 58år! Mamma sier klart ifra hva hun mener om det og da blir det enda mer uffing..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Ha,ha....jeg det er helt utrolig at det går an...Jeg sier fra hver gang den " tonen " er i gang, og aper etter han, bare for å markere hvor teit det høres ut, og at han må legge det fra seg før babyen kommer! - kan ikke oppdra mannen en gang til... - og da er plutselig min feil da..Surving er slitsomt. HI.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Huff.. Jeg også tar min fatt og da blir han så utrolig "stakkarslig" og det er synd på han og blablabla... :-p
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Tror ikke detter har noe med astrologi å gjøre men det er generelt MENN! Hehe
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Ja det er kanskje det..... ;P - slitsomt er det hvertfall HI.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 hahaha sånner min også.. han er riktignok bare 24, så hadde håpet han vill vokse det av seg Men det ser jo dårlig ut når jeg leser om deres menn hehe. Men han er ikke skytte da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå