Gå til innhold

Vektestimering uke 38/39

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her også jeg da...

Jeg skal på vektestimering i morgen, og i følge BIM er jeg nå i uke 39. Vesla har festet seg og lagt seg langt ned i bekkenet. Noen som vet hvordan det blir på estimeringa da? De får mål henne fordet liksom?

(kanskje et dumt spm, men....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det klarer de :) jeg var i uke 36 med siste mann. da var han festa. de fikk målt :) men det stemte overhode ikke da hehe

Skrevet

hehe... nei, det er noe annet.. hehe.. Men estimerte førstemann i ca uke 36, og de bommet med litt over en halv kilo, så vet det kan være avvik.. hehe...

Skrevet

ja de estimerte minstemann til max 2800 og han var 3820 :)

Skrevet

Oi, såpass.. Ja, det var jo ganske ekstremt da.. Men man må vel ta det med en klype salt dene estimeringa.. Jeg skal iallefall prøve å få bli satt igang i løpet av de nærmeste dagene.. Det er nå født 3 store barn i familien; min første var 4,2kg (og kom en uke for tidlig) og svigerinnen min har født to på over 5,2kg... Så ser veldig frem til estimeringa i morgen:)

Gjest Orkideen
Skrevet

Jenta mi ble estimert til å veie over fire kilo ved fødseln, men ut kom en liten jente på 2800 g som ikke hadde fått nok næring på grunn av for tynn navlestreng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...