blond Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Skapene begynner å bli tomme og de få buksene som ligger der har slitemerker. Gutten min er fremdeles liten i lek, liker å grave i jord og liknende så slitasjen blir stor på klær. Jeg må kjøpe nye bukser, men hvor mange tro?
Lene~mor til tre Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Sjekket skapet nå og gutten min har 4 olabukser, 4 joggebukser og 1 vanlig bommuls bukse og 2 penbukser. 6 tynne bommulsgensere, 2 hetterjakker, 3 hettegensere, og 3 vanlig college gensere og 10 t-shorter. Nå har jeg veldig aktiv gutt så han trenger mye klær, men må har ikke jeg kjøpt alt det her da har vel arvet halvparten.
blond Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Høres ut som våre skap, bortsett fra at vi nok har flere bukser til eldste. Minste har skapet fullt. Liker å ha godt med klær slik at vi ikke må vaske på ettermiddagen og satse på at det blir tørt i løpet av kvelden og natten. Bedre med litt for mye klær da, synes jeg. Får vel logge inn på H&M igjen..
Lene~mor til tre Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Ja der er jeg enig med deg, å ikke bare det klærne blir jo slitt av all vaskingen også om man har få klær og de blir vasket hele tiden.
Agehya Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Alt for lite! Dvs. hun har sikkert 10 forskjellige genserer og tunikaer, men alt for lite bukser og tightser. (Selv om det burde vært nok siden vi har nesten delt omsorg.) Hun er veldig aktiv ute, og elsker å klatre, grav og styre på. Og klærne ser ut deretter.... Blir shopping i helga tror jeg ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå