EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hadde så mye smerter nede i korsryggen i går+ nederst i magen, akuratt som sist svangerskap.. Da tenkte jeg, yes nå er noe i gang og jeg hadde håpet veldig på det. Sist svangerskap kom gutten min 9 dager før termin, og i dag er det 9 dager til terminen. Men det er jo forskjellig fra gang til gang... Men jeg må si jeg ble litt skuffa når jeg våknet i dag tildlig uten antydning til rier! Hmm.. Måtte bare inn å klage litt
*1+1=2 små* Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 hehe det er såå dårlig gjort, ligge der om kvelden og være sikker på at man er i gang også sovner man alikevel!!! Tvi tvi!!
nadjahe Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Da er vi to.. Trodde noe var på gang... men jeg spådde jo den 17 på deg.. og holder på den enda:) Jeg er 10 dager over termin.. skal til legen etterpå også.. overtidskontroll...
EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Da krysser vi fingrene, Nadjahe Jeg hadde virkelig håpet på i dag.. Får håpe det skjer noe på deg snart og da.. Må være forferdelig å gå så lenge over.. Lykke til hos legen
nadjahe Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jepp.. krysser fingrene for deg også.. sender litt fødestøv.. Takk takk.. blir spennende å¨se hos legen
nadjahe Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Kjære deg... gikk bra hos legen..Allerede i morgen skal jeg på overtidsvurdering på sykehuset... Gleder meg.. gruer meg litt.. Og håper du føder inatt eller i morgen Tornerose:)
EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Ååå... Håper det blir fart på sakene snart for deg da Jeg og håper på fødsel i natt.. Hadde vært artig å fått han i morgen, da min mor har bursdag og
EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2009 Holder egentlig fortsatt på 19. på deg jeg.. Kanskje natt til 20. og.. Spent
nadjahe Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Visst jeg skal bli satt igang så PLIIIS la det skje etter at jeg har levert sønnen min til første skoledag på onsdag:):) Tror det blir barnebarnsgave til mor di jeg:) blir så spennende å se.. kjenner du noe da?
EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2009 Eneste kraftige kynnere innimellom, men det er det eneste.. Og det har jeg hatt en stund nå Men lov å håpe på at saker kan skje utover kvelen/natten Hva med deg?
nadjahe Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Kjenner jo en del nedpress og av og til tak i magen/rygg men er bare maserier/modningsrier som gir seg etterhvert... Lykke til iallefall.. blir spennende å se i morgen og overi morgen
EnNySpire:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2009 Jeg gir tilbakemelding Lykke til med deg og
nadjahe Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Hvordan går det? Kjenner du noe spesielt?? Lykke til:=)
EnNySpire:) Skrevet 18. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2009 Nei Bare hatt en par krafige kynnere, men ikke noe mer.. Men nå er jeg bare sinnsykt fortvilet.. Fikk nettopp vite at det er så masse e.koli bakterier i vannet her og at det ikke må drikkes, og jeg har drukket store mengder.. Er så redd det kan skade barnet :S Så nå kommer ikke jeg til å sove godt... Med deg da? Noe nytt nå?
nadjahe Skrevet 19. august 2009 #15 Skrevet 19. august 2009 Ikke noe nytt nå.. nå ska jeg snart følge sønnen min til første skoledag.:) e-Coli i drikkevannet ja.Det er ikke bra...Nabo kommunen her har det..Det er ikke alle som blir dårlige av det. Men kanskje du skal snakke med jordmor? Så er det bare å koke masse vann...
EnNySpire:) Skrevet 19. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2009 Jeg skal til legen etterpå, så jeg skal si det til henne hvertfall. I dag og våknet jeg like gravid og.. Hehe.. Men bra du får fulgt sønnen din på første skoledag Men føden kaller... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå