Gå til innhold

Da våknet jeg like gravid i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så mye smerter nede i korsryggen i går+ nederst i magen, akuratt som sist svangerskap.. Da tenkte jeg, yes nå er noe i gang og jeg hadde håpet veldig på det. Sist svangerskap kom gutten min 9 dager før termin, og i dag er det 9 dager til terminen. Men det er jo forskjellig fra gang til gang... Men jeg må si jeg ble litt skuffa når jeg våknet i dag tildlig uten antydning til rier! Hmm..

Måtte bare inn å klage litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det er såå dårlig gjort, ligge der om kvelden og være sikker på at man er i gang også sovner man alikevel!!!

Tvi tvi!!

Skrevet

Da er vi to.. Trodde noe var på gang... men jeg spådde jo den 17 på deg.. og holder på den enda:)

Jeg er 10 dager over termin.. skal til legen etterpå også.. overtidskontroll...

Skrevet

Da krysser vi fingrene, Nadjahe ;) Jeg hadde virkelig håpet på i dag..

Får håpe det skjer noe på deg snart og da.. Må være forferdelig å gå så lenge over..

Lykke til hos legen :)

Skrevet

Jepp.. krysser fingrene for deg også.. sender litt fødestøv..

Takk takk.. blir spennende å¨se hos legen

Skrevet

Kjære deg... gikk bra hos legen..Allerede i morgen skal jeg på overtidsvurdering på sykehuset... Gleder meg.. gruer meg litt.. Og håper du føder inatt eller i morgen Tornerose:)

Skrevet

Ååå... Håper det blir fart på sakene snart for deg da :) Jeg og håper på fødsel i natt.. Hadde vært artig å fått han i morgen, da min mor har bursdag og :)

Skrevet

Holder egentlig fortsatt på 19. på deg jeg.. Kanskje natt til 20. og.. Spent :)

Skrevet

Visst jeg skal bli satt igang så PLIIIS la det skje etter at jeg har levert sønnen min til første skoledag på onsdag:):):)

Tror det blir barnebarnsgave til mor di jeg:) blir så spennende å se.. kjenner du noe da?

Skrevet

Eneste kraftige kynnere innimellom, men det er det eneste.. Og det har jeg hatt en stund nå :( Men lov å håpe på at saker kan skje utover kvelen/natten :)

Hva med deg?

Skrevet

Kjenner jo en del nedpress og av og til tak i magen/rygg men er bare maserier/modningsrier som gir seg etterhvert...

Lykke til iallefall.. blir spennende å se i morgen og overi morgen

Skrevet

Jeg gir tilbakemelding :) Lykke til med deg og :)

Skrevet

Hvordan går det?

Kjenner du noe spesielt??

Lykke til:=)

Skrevet

Nei :( Bare hatt en par krafige kynnere, men ikke noe mer..

Men nå er jeg bare sinnsykt fortvilet.. Fikk nettopp vite at det er så masse e.koli bakterier i vannet her og at det ikke må drikkes, og jeg har drukket store mengder.. Er så redd det kan skade barnet :S Så nå kommer ikke jeg til å sove godt...

Med deg da? :) Noe nytt nå?

Skrevet

Ikke noe nytt nå.. nå ska jeg snart følge sønnen min til første skoledag.:):) e-Coli i drikkevannet ja.Det er ikke bra...Nabo kommunen her har det..Det er ikke alle som blir dårlige av det. Men kanskje du skal snakke med jordmor?

Så er det bare å koke masse vann...

Skrevet

Jeg skal til legen etterpå, så jeg skal si det til henne hvertfall. :)

I dag og våknet jeg like gravid og.. Hehe..

Men bra du får fulgt sønnen din på første skoledag :) Men føden kaller... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...