Minnie_Moon Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg tenkte å prøve dette ettersom det ikke kan skade. Men ser for meg at jeg ikke kommer til å være så flink å lage til te og drikke. Mye enklere med kapsler. Men er kapsler og te like effektivt?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 jeg drakk og drakk denne teen mye..og tok kapsler mot slutten..en uke over kom jeg inn på sykehuset pgav en liten blødning.neida Heeeeelt umoden jeg ja...funnke svært lite på meg du gitt:P
flypapir Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg tror kapslene er mer konsentrerte enn teen og at du derfor må drikke endel te for å komme opp i samme mengden som med kapslene. Jeg tok kapsler og fikk modningsakupunktur. Hadde en veldig rask og enkel fødsel (første fødselen var hard og langtekkelig). Hva det kom av vites ikke..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 takk for svar. vet at det er litt uvisst om det har noen effekt, men tenker at det skader i alle fall ikke :-)
flypapir Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Var det jeg også tenkte.. Lykke til hvertfall!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Kapslene har bedre virkning. Du må jo drikke hele 4 kopper te hver dag for å komme i kapslenes mengde. Jeg tok kapsler forgje svangerskap (første) og hadde en fin fødsel 2 dager før termin. (dette kan selvfølgelig være tilfeldig, men jeg trur på det) Er straks i uke 38 nå og tar kapslene, har masse kynnere og kjenner at livmora jobber. Gleder meg til fødselen! )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Jeg tok kapslene,og gikk med modningsrier en uke.For å si det slik,så tror jeg de var veldig effektive:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå